Er wordt overal zo snel geoordeeld, beoordeeld. Niet alleen hier maar overal. Op hoe die eruit zien, zijn haar, zijn karakter. En tuurlijk niet alleen hier. Maar de opmerkingen die hier gemaakt worden, die gewoon niet kunnen. Komop, Deze site die nog wel KLETSEN heet, daar waar je vrijwillig komt om even weg te zijn uit je omgeving, even ergens anders aan te denken. Niet te hoeven enken aan de opmerkingen die om je heen worden geroepen. Hier gewoon jezelf kunnen zijn. Maar nee. dan weer een opmerking al is het er maar 1, maar 1 te veel, alles buiten moeten negeren maar deze lees je, zie je, blijft in beeld, dat komt veel harder aan. en misschien zien mensen niet dat ze een opmerkingen maken die niet leuk zijn. die gewoon zo gemeen zijn. maar ja 'Grapje' Kan je toch wel tegen. ja maar eze hoor ik dagelijks. En dan niet alleen opmerkingen maken maar oordelen hoe kan je oordelen zonder dat je weet hoe het leven van een ander eruit, ja het andere deel van het verhaal. Hoe kan je oordelen of de 1 wel of geen tijd heeft, of de 1 lui is of niet, dat kan je niet beoordelen, maar mensen weten te snel een oordeel en tuurlijk niet alleen hier overal. kijk naar een date site, zie je een foto leuk om mee te praten niet leuk wegklikken, dan oordeel je over iemand via een foto. Ja dat doe ik ook, dat doet iedereen overal, normaal in deze maatschappij volgens mij. Maar ik weet zo goed zo vreselijk goed dat die ene opmerking, dat ene vooroordeel zo hard kan binnen komen, je zo kan raken, je zo kan kwetsen. Dat je je er niet meer tegen kan verweren, Denk na, er zijn zoveel mensen die er niet meer tegen kunnen die het niet meer aan kunnen hun eigen leven verpesten, zichzelf pijn doen, willen vermoorden om die rot opmerking, die vooroordeel. En nee ik zeg niet dat die Opmerking die ene vooroordeel van jou tot pijniging of zelfmoord van een ander kan leiden. En ik weet dit dondersgoed en ik merk zelf steeds vaker wanneer je door middel van een opmerking iemand kwetst wat het met iemand kan doen. Ik wil niet zeggen dat het alleen hier gebeurd, en misschien moet je er maar eens op gaan letten. Maar 1 ding wat ik met dit hele stuk wil zeggen. Denk alsjeblieft na voor je wat zegt.