Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Tja moest het even melden...

Advertise here!!

25.02.20141 likes

Iedereen is mooi in zijn eigen uniekheid

25.02.20141 likes

Ik moest even een traantje wegpinken bij al die mooie woordjes ....

28.02.20142 likes

tailes, ik kan je zeggen... ik werd vroeger ook gepest om mijn uiterlijk en vind daardoor mijn eigen ook niet zo... de eerste keren dat ik hier kwam en ging cammen, was ik onwennig en voelde niet zo goed aan... maar naar mate ik het meer deed en hier werd geaccepteerd om wie ik ben... dan gaat er een soort opluchting en een wereld open... je ziet mekaar lachen, gekken, dollen en ja, soms lig je gewoon in een deuk... de cam geeft net dat ietsje meer aan een tekst op scroll...

ik snap je wel... neem de tijd maar kan je wel zeggen: de meeste accepteren je, om wie je bent, op misschien enkele uitzonderingen na... maar dat heb je ook in de echte wereld... en kan je zeggen die wegen niet op tegen de meerderheid... dat zijn meestal ook diegene die het minst tevreden zijn over hun leven...

o_-
28.02.20141 likes

het is heel toepasselijk daphne. knap dat je het zo hebt kunnen formuleren ik zou het niet kunnen. ik ben iemand die niet in gezicht echt gepest werd maar was wel een buitenbeentje en dat voel ik me nog soms. had nooit geen vrienden op school en had ik vrienden dan lieten ze hun eigen ompraten door andere dat ik iets zou hebben gezegt over diegene (Wat ik nooit zou doen). had op mbo dacht ik vrienden die me gewoon weer hebben laten barsten. heb gewerkt op ene bedrijf zagen mij gewoon als stront aan zo voelde ik dat idee dat ik minderwaardig was en dat ze achter me rug om roddelen. ik kom mis heel onzeker over door dat ik veel raar lach maar, ik ben gewoon bang dat niemand me mag.

heb kei lieve ouders en familie en broer en twee kei goede vriendinnen en daar ben ik trots op. ik ben nu op het punt dat mensen die me pijn gedaan hebben niet meer in mijn leven komen.

soms denk ik dat er wat met me is, waarom niemand me mag. omdat ik nog geen stap verder ben in me leven. oke ben wijzer en heb een kei leuke baan maar verder woon ik nog thuis en ben single. maar vaak heb ik toch weer gevoel ik ben er voor de gene die mij waard is en wanneer die komt that`s the question.

door dat jij dat geschreven heb kwam alles wel naar boven, en nee ben helemaal niet zielig en kan soms ook iets verkeerds zeggen dat ik dan zoiets heb van shit had beter niet kunnen zeggen. en meestal zeg ik dan ook sorry tegen de persoon. want enigste wat ik niet wil doen is andere kwetsen.

kortom

ik ben zoals ik ben, en wie dat niet aanstaat heeft pech. want ik weet dat ik een goed karakter heb.

little sunshine

28.02.20143 likes

Je kunt je ook afvragen waarom de mensen in omgeving zich vaak met jou bezig houden. Betrokkenheid of bemoeizucht? Persoonlijk probeer ik me daar zo min mogelijk mee bezig te houden. Zowel als het gaat om mezelf als bij anderen. Ook al ben ik het ergens niet mee eens: iemand die iets doet wat mij niet zint, geef ik daar weinig tot geen aandacht aan. Want wat je aandacht geeft groeit. Nietwaar? Gewoon je eigen ding doen en je intuitie volgen. Geloof in jezelf.

Advertise here!!

01.03.20140 likes

herken het helemaal Daphne

ik word op kletsen ook voor schijnheilige uit gemaakt terwijl dat die persoon die mij zo noemt het zelf is

die persoon loopt ons en kletsen op een andere site helemaal zwart te maken

daarom kom ik ook even niet meer op kletsen

heb mijn buik vol van al dat gezeik van iedereen

laat mij maar ff helemaal tot rust komen

ik kom heus wel weer een keer kijken

01.03.20141 likes

herken het helemaal Daphne

ik word op kletsen ook voor schijnheilige uit gemaakt terwijl dat die persoon die mij zo noemt het zelf is

die persoon loopt ons en kletsen op een andere site helemaal zwart te maken

daarom kom ik ook even niet meer op kletsen

heb mijn buik vol van al dat gezeik van iedereen

laat mij maar ff helemaal tot rust komen

ik kom heus wel weer een keer kijken

en daarbij zitten erbij die denken dat ze meer zijn dan de  ander

en even op mrammetje terug te komen

jij zeg dat je zwaar gepest bent op school maar  geef jou dat het recht om anderen dan ook maar af te gaan zeiken om niets?

jij moet eens na gaan denken met hoe jij sommigen inclusief mij kwetst met opmerkingen

ik weet dat ik niet 1 van de slimsten bent maar ben wel altijd beleefd en aardig tegen iedereen en heb voor iedereen respect maar dat is bij jou en veel mensen ver te zoeken kreeg een keer van je te horen dat je liever had dat ik wegbleef

dat noem ik geen respect hebben voor iemand mram

vind dat de bezem er hier eens flink door moet

dat de rotte appels eruit gehaald moeten worden

en dat is niet alleen mram maar nog 2 anderen die zielig doen om aandacht te krijgen of ze zeggen niets en gaan dan op een andere chatsite zitten praten over ons

ik heb op mijn werk een stelling

praat niet over elkaar maar praat met elkaar

vind dat die stelling ook hier eens gebruikt moet gaan worden en denk dat er er dan leukere chats zouden komen met meer respect voor elkaar

sorry mram maar ik loop hier al een hele tijd mee en moest het gewoon kwijt

ik vind je een kei van een dame maar hoe jij soms doet stuit me heel erg tegen de borst

hoop dat je hier eens over na gaat denken

01.03.20141 likes

Ik heb niet al te veel te zeggen, ik had niet echt in mn gedachte dat er zoveel gereageerd werd ;) ik ben het wel maar driver eens... en ik snap iedereen wel.. vind die stelling erg mooi driver. mooi gesproken Little, ik weet het ff gewoon niet, ben ff uit mn woorden, vind het tof dat er gereageerd word en iedereen zijn mening uitbrengt, en ik hoop dat het ooit minder zal worden. Ik weet het gewoon ff niet meer.. Ik denk gewoon dat we elkaar maar gewoon in elkaars waarden moeten laten.   Ik laat het maar even aan jullie over, want weet het niet :) ben een beetje uitgesproken, denk dat mijn mening wel duidelijk is :)    en wil best een nieuw stuk schrijven met wat ik in mn hoofd heb maar dat doe ik jullie niet aan ;) Maar lieve chatters, doe gewoon lief tegen elkaar roddel niet en maak geen opmerkingen die verkeerd kunnen vallen :) denk na voordat je wat zegt

01.03.20141 likes

Denk er eens even overna...

01.03.20140 likes

Sorry Renault-Driver.. Er is niemand die ook maar een naam noemt over wie het zou moeten gaan, maar jij kan het niet laten om een vinger te wijzen naar iemand.  Het is een onderwerp dat Daphne is gestart zonder enige namen te noemen en het getuigt niet van respect dat jij er zo nodig een naam in moet gaan noemen.

Dit is het eerste en het laatste wat ik erover zeg.

Adverteer hier