|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heej allemaal (L) voor iedereen die een echte vreetzak is kan hier zijn lekkerste verhaale over de lekkerste soorte snoep enzoo kwijt :P bij QUEEN natuurlijk (A) dus meld je aan als echte vreetzak en zeg gelijk waarom jij een vreet zak ben :P
ik ben een vreetzak omdat ik :P enorm veeeeeeeeel van zwartwitjes hou :P en ze ook eet waneer en zosnel het kan :P whaha xxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten whahahahahahahahahah vreetzak :P whahahahahahahahhah (L) |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ben een vreetzak omdat ik eergisterenavond na de maaltijd nog chips gegeten heb, maar het was van die lekkere grills chips dus kon er niks aan doen.
(en misschien ook nog een mars delight, maar dat zeg ik er niet bij) |
Anonymous Undefined 65739 berichten whahaha 3 vreet zakken en de rest durft niet toe te geven whaha laffaarts :P xD xxxxxxxx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hahahahah queen zou dat de reden zijn??? Hahahahahaha ik ken wel meer vreetzakken maar ik noem geen namen kussssssssssssssssssss en knuffffff en fijn weekend |
Anonymous Undefined 65739 berichten
 Ben soms een vreetzak... in de paprika chips en chocola en vanmiddag aan de bastogne koeken gezeten..mja ben beetje ziekjes dus dan mag dat
|
Anonymous Undefined 65739 berichten babsssssssssssss je mag altijd wel vreten hoor hahahahaha dat is toch kenmerkend voor vreetzakken,dus niet alleen als je ziek bent hoor.
Bij deze wil ik je wel heel veel beterschap wensen,dikke kusssssssssssssss en knufffffffffffffffff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten mag hoor vreten maar dan komt er opeens een gedachte opzetten er word gekeken naar de slanke dennen zo zal ik ook wel willen zijn en worden allerlei dieeten gevolgd we leven in een rare wereld |
Anonymous Undefined 65739 berichten visser nou ik doe absoluut niet aan dieten,ik ben trots op mezelf om wie ik ben,en ben gelukkig met hoe ik ben en hoe ik eruit zie.
Kijk er zijn altijd mensen die veeeeeeeeeeeeeeeeeel mooier zijn maar ook mensen die er minder uit zien,maar daar gaat het niet om in het leven,ik heb mijn hart op de goede plek.Wel heb ik het voordeel dat ik niet snel aankom als ik vreetbuien heb,heb zelfs heel erg lang het probleem gehad dat ik at en at en alleen maar afviel,waren sommige mensen jaloers op maar ik wilde juist aankomen.Heb een tijdje Herbalife gebruikt,iedereen gebruikte dat om af te vallen,maar ik juist om aan te komen,ben toen naar zo`n avond geweest,en men kijkt je toch aan whaaaaaaaaa die wil aankomen terwijl iedereen daar zat om af te vallen.Dus al kan je eten wat je wilt en niet aankomen dat is ook een probleem,kusssssssssss Bonn |
|