Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Queens vreet zakken familie (A)

Advertise here!!

Citeren01.02.20080 likes
je moet het ook niet persoonlijk opvatten lieve bonn gaat om wat er om je heen gebeurd hoevele zie je niet allerlei dieeten volgen ik zelf ben er nooit aan begonnen en hou wel van een lekker stuk vlees naast me kusssssssss knuffffffffff
Citeren02.02.20080 likes
is ook een vreetzakkie
heb altijd wat naast me liggen of ships of zak snoepies
en net als vissertje gek op vlees hahaha

ps als ik nix lekkers in huis heb dan word er nog beetje sago van ook whahahahahahhahahaha

gr xxxx schorpie en euhhh zet ff gauw wat neer hier
Citeren02.02.20080 likes
euhh nu dan?
Citeren02.02.20080 likes
en deze
Citeren02.02.20080 likes
lieve schorrrrrrrrrrrr durf het bijna niet te vragen maar mag ik er een paaaaaaaaaaaaaaaaar pakken

Visser ik vatte het ook niet persoonlijk op wilde alleen maar duidelijk maken dat sommige mensen vreten om juist aan tekomen hahahahaahahah kusssssssssss

Advertise here!!

Citeren02.02.20080 likes
lig dubbel om je bonn en niet alleen deze topic maar ook je eigen topiceindelijk ben ik degene die iets weet wat bon nog moet weten
Citeren02.02.20080 likes
owwwwwwwwwww was je daarop uit visser hahahahahahaahahahaha je moest eens weten hoe ik hier erbij ligggg
Citeren03.02.20080 likes
euhhhh bon heb het er neer gezet om te pakken he
dus nie vragen gewoon me snoepen whahahahaha

gr schorpie xxx
Citeren03.02.20080 likes
woehoeee hoeveel vreetzakken hebben we nu al :P ?? volgens mij is iedereen wel een enorme vreetzak :P whaha dusse blijf niet achter en word lid vaaaaann : Queens vreetzakken familie (L) xxxxxxx Queen (L)(L)(L)
Citeren03.02.20080 likes
auwwwwwwwwwwwww heb zo`n buikpijn van al die overheerlijke engels drop van schorrrr maar jah wie mooi wil zijn moet pijn lijden kussssssssss Bonn

Adverteer hier