Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Popup-advertentie nog steeds grootste ergernis

1

Advertise here!!

Citeren20.12.20060 likes
Hoihoi,

Popup-advertenties worden door internetters nog steeds als grootste ergernis ervaren. Verder moet een site vooral technisch goed werken en actuele content bevatten. Dat stelt adviesbureau Diepbizniz op basis van eigen onderzoek. Het gebruik van popup-vensters is flink afgenomen met de komst van browsers die voorzien zijn van popup-blockers. Toch worden popups nog steeds veel gebruikt bij het werven van respondenten voor een online marktonderzoek, aldus Diepbizniz. Er zijn alleen maar weinig mensen die hierop ingaan. Volgens de onderzoekers is het daarom verstandig om deze vorm van adverteren te vermijden en liever een e-mail te gebruiken met een link naar een online vragenlijst. Als tweede in de toptien van irritantste aspecten wordt het installeren van software om een website te bekijken, genoemd. "Computergebruikers vinden het eng om software te installeren omdat ze zich afvragen wat er met hun systeem zal gebeuren", aldus de onderzoekers. Verder hebben internetters ook een hekel aan dode links en websites waar ze zich moeten registreren of inloggen om de site te kunnen bekijken.

De toptien van meest irritante aspecten van websites volgens Diepbizniz:

1) Popup-advertenties
2) Extra software installeren om een website te bekijken
3) Dode links
4) Registratie en inloggen om een website te kunnen bekijken
5) Traag ladende websites en webpagina's
6) Oude content
7) Verwarrende navigatie
8) Ineffectieve zoekmachine
9) Contactinformatie ontbreekt
10) 'Vorige'-knop in browser werkt niet

*bron: webwereld

Wat zijn jullie grootste ergenissen ergenissen op Kletsen.com?

.
Citeren20.12.20060 likes
Citeren20.12.20060 likes
Een paar kleine "ergernissen/suggesties" denre:

1) Bij het gebruik van sommige smilies op het eind van een zin moet ik niet vergeten de tekstbalk weer opnieuw aan te klikken, anders kun je typen tot je een ons weegt, maar er komt niets in beeld.

2) Voor mij persoonlijk zou het leuker zijn om de avatars in het forum groter te hebben (meer Kb's en meer pixelgrootte) Nu heb je, als je een plaatje wilt zoeken voor in het forum, heel erg weinig keuze op bv Google.

3) Niet kunnen zien we er in de chatrooms zitten

4) De grootte van de letters in het forum ietsje groter maken

5) Dat mensen snel geneigd zijn "off topic" te gaan bij een bericht in het forum

Dat was dus alles!

Jaco
Citeren20.12.20060 likes
ok de 60 sec wacht tijd bij het posten in het forum pffffffff duurt eeuwig

het als je te vroeg post dat je dan niet alleen te zien krijgt dat je dat doet maar ook meteen je tekst kwijt bent

dat je niet kan zien dat er een nieuwe poll is

dat je niet kan zien wat er die dag allemaal gepost is in 1 oogopslag alleen de laatste 2o dingen of zo

de weinig keuzes aan advators in de room niet dat het zo veel uit maakt ik heb gewoon me koei"

dat er geen aparte foto hoek is met oa de foto's van het klets uitje (heb ik al een paar keer gezegt maar krijg volgens mij geen antwoord op of ik heb het gemist)

nou dat was het voorlopig wel ff . als ikmeer verzin hoor je het wel
Citeren20.12.20060 likes
oh ja de plek van contact webmaster in de room zit op een rot plek ongewild klik ik daar een paar keer perdag op omdat hij vlak bij de tekstbalk zit en icoontjes

Advertise here!!

Citeren20.12.20060 likes
Ja Mram, dat komt me ook heel bekend voor, als ik mijn tekstbalk wil aanklikken klik ik per ongeluk op de klachtentoets, omdat ik iets te laag zit met mijn cursor, en dan moet ik weer wachten tot outlook is geladen...pffff

'Cootje XXX
Citeren21.12.20060 likes
die klachtentoets heb ik ook een paar maal per dag haha

en ja die 60 seconden per topic en dan idd je tekst weg, daar erger ik me ook wel eens aan

het opladen duurt soms superlang, of als ik door het forum aan het hoppen ben duurt het soms heel lang voor een topic geladen is , en de keer daarna gaat het weer allemaal supersnel

kusssssssss kip
Citeren21.12.20060 likes
Geen ergernis,maar mischien is het een idee om HEEL oude topic's te verwijderen.Er staan er nu waar na dec. 2005 geen reactie meer op is geweest.Dan wordt het mischien iets overzichtelijker.
Citeren21.12.20060 likes
verder erger ik me niet...........ze ergeren zich hier aan mij. (soms)
Citeren21.12.20060 likes
die zijn gesloten zuur kan je alleen nog lezen en soms zitten daar best leuke dingen bij

1

Adverteer hier