Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Popup-advertentie nog steeds grootste ergernis

Advertise here!!

Citeren21.12.20060 likes
Ja dat begrijp ik ook wel,dat ze gesloten zijn,muts
maar je hoeft toch niet alles te bewaren..
Citeren21.12.20060 likes
prive , wanneer iemand ongevraagd prive komt dat je tekst van scroll dan in prive komt of dat je al prive bent en er komt nog iemand prive waar door je tekst dus bij de ander in prive terrecht komt als je niet goed oplet
Citeren21.12.20060 likes
ha ja das owk erg iritant shirley ik typ altijd bij het verkerde dan wat!
en verder wat ook al is gezegt het 60 seconden wagten tot je iets kan posten en dan is de tekest weer weg, een tijdje bleef je tekst dan wel staan maar nu niet meer helaas....
maar goed ik ben tog al ongeduldig hahaha!

en in mijn profiel, en ik altijd 1 jaar jonger... zou wel komen doordat ik van 1989 ben en volgens dat ding blijf ik heel dit jaar dus 16 terwijl ik op 4 januari al 17 ben geworden!

verder nergens probleempjes mee!

kuss kirsten!
Citeren21.12.20060 likes
Nog 1 ergernis waar ik me aan stoor, volgens mij hebben sommige de normen en waarden niet helemaal goed binnengekregen ofzo??

Maar sommige mensen hebben het alleen maar over seks op de scroll, een keertje allee, dat kan, dan wil ik ook wel een opmerking maken, maar ELKE keer weer??? Ik word hier een beetje moe van, hoe oud zijn jullie nou???

En het opmerkelijke is dat het altijd weer dezelfde zijn!!!!
Ik heb het zojuist WEER mogen ondervinden, en ik vind het mijn plicht om er toch iets van te zeggen.

Ik zal nu wel een moraalridder zijn en tegen heilige huisjes aanschoppen (Heilig?????? jaja laat me niet lachen)

1 Keer een mop vertellen is leuk, de 2e keer word het irritant.

Als je Kletsen.com gaat vergelijken met bv bijna 2 jaar geleden dan is de mentaliteit van de kletsers veranderd, en helaas niet altijd ten goede.

Zoals ik al zei, ik maak ook weleens een opmerking over dit onderwerp, maar IK weet wanneer te stoppen...

Jaco XXX
Citeren22.12.20060 likes
Hoihoi,

Bedankt voor jullie reakties zover. Sommige van jullie ergenissen zijn eenvoudig op te lossen en anderen zullen meer tijd in beslag nemen. 3 Dingen die ik in ieder geval heb aangepast zijn:

1) De tijd tussen posts verlaagt van 60 naar 30 seconden
2) Het lettertype vergroot
3) Groote en formaat van de avatars is gewijzigd. Vanaf nu mag een avatar 75x125 zijn en een groote van 15kb hebben.

Wat betreft de overige ergenissen, uiteraard wordt daar iets mee gedaan. In maart van volgend jaar zal de nieuwe site van Kletsen.com klaar zijn. Deze nieuwe site zal nog veel interactiever worden dan de huidige site en zal aan vele van jullie wensen voldoen. Ondanks dat ik momenteel nog niet al te veel kwijt kan en wil, kan ik wel mededelen dat er een foto upload mogelijk zal zijn.

Ook de forums zelf zullen veranderen, er komt een nieuwe indeling en alles ouder dan een jaar zal worden gearchiveerd. Omdat het omzetten van links ook directe gevolgen heeft op bv zoekmachines moeten deze op een nette manier omgezet worden en moet een ieder daar van op de hoogte gebracht worden.

Nog even geduld dus.

.

Advertise here!!

Citeren22.12.20060 likes
wow, ik kan me bril afzetten

kusssssss kip
Citeren22.12.20060 likes
ha helemaal goed denre!!
viel me gelij kal op die letters hihih vind se wel vet sow groot!!!
het beeldscherm paste tog al niet in computer( ok ligt aan de instellingen hier ik wee tut hihi) maar vind ut wel leuk sow

kussie kirsten!
Citeren22.12.20060 likes
Ben trots op je denre, je bent goed bezigjes!!!!!!!

Met enige gepaste trots mijnerzijds zeg ik:" Dank je wel!!!"

Jaco
Citeren23.12.20060 likes
Even een vraagje Denre:

Als je "gevorderd" bent in het forum, betekent dat dat je minder bent dan "hobbyist", zou dat niet andersom moeten zijn?
Een hobbyist is in mijn ogen minder gevorderd dan iemand die gevorderd is, snap je?

Jaco
Citeren28.12.20060 likes
ehm ik heb misschien nog wel iets
tis geen ergernis , maar zou een gastenboek wel leuk vinden op de chat

Adverteer hier