Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Oppassen morgen hoor!!!!

1

Advertise here!!

Citeren17.01.20070 likes
KNMI geeft weeralarm voor donderdag

DE BILT (ANP) - Het meteorologisch instituut KNMI heeft woensdag een weeralarm uitgegeven wegens een zware storm die donderdag over ons land zal trekken. Volgens de meteorologen is het hoogtepunt van de storm in de namiddag en avonduren te verwachten.

Het meteorologisch instituut KNMI heeft woensdag een weeralarm uitgegeven wegens een zware storm die donderdag over ons land zal trekken. Volgens de meteorologen is het hoogtepunt van de storm in de namiddag en avonduren te verwachten.
Het KNMI voorspelt langs de kust een zuidwesterstorm, die tegen het middaguur windkracht 9 bereikt. Vrijwel het hele land krijgt te maken met zeer zware windstoten, van 100 tot 120 kilometer per uur.
Ook dieper landinwaarts kunnen zeer zware windstoten voorkomen. In het Waddengebied kan tegen de avond een zware storm, windkracht 10, de kop opsteken. Volgens het weerinstituut kunnen de windstoten verraderlijk zijn en grote schade aanrichten.
Afgelopen donderdag woedde ook al een storm. Langs de gehele Nederlandse kust stond windkracht 9 en in het westen was sprake van windstoten van meer dan 100 kilometer per uur. Het KNMI verwacht dat de storm van donderdag heviger wordt dan die van vorige week. Bovendien regent het donderdag flink. Dit kan problemen veroorzaken op de weg.

Dus mensjes, wees aub voorzichtig als je morgen de weg op moet!!!!!

Jaco XXX
Citeren17.01.20070 likes
ja weet ik en ik moet nog naar school ook ben ik blij dat ik een maand apparaat heb maak ik de bus wel onveilig met me zangkunsten:tongueniet om aan te horen)
maar ja hopen dat het toch wel meevalt

liefs wilma
Citeren18.01.20070 likes
Hoi Jaco,

Zal aan mijn baas vertellen dat ik binnen moet blijven anders vang ik teveel wind en ik ben nu veel sneller thuis.

groetjes,
nice
Citeren18.01.20070 likes
nou hier valt het nou nog mee hoor
het is nu windstil maar regend wel hard das wel minder
maar het ergste zal strax nog wel komen

liefs wilma
Citeren18.01.20070 likes
goeiemorgen

nou, limburg 9.00 uur, hier regent het dus al heel hard en heel veel, aan het einde van de straat staat ie al blank, laat staan als zo door gaat, en de wind is ook al fiks, en dag moet nog beginnen.

moet dadelijk werken maar zal wel veel airmiles en zegeltjes overhouden vandaag

groetjes en kijk uit

jeanette

Advertise here!!

Citeren18.01.20070 likes
nou het is nou 8.55 hier in dokkum en nog steeds windstil
maar regent wel erg hard nu schoolplein staat al blank dus ben mooi door de leraren ingang naar binnen gegaan met me vriendinnnen en nou ja de dag moet hier ook nog beginnnen maar valt nu erg mee gelukkig hopen dat het om 14.10 wel droog is anders kom ik weer drijfnat thuis

liefs wilma
Citeren18.01.20070 likes
hier waddinxveen t regent en wind is al aardig sterk
dus pas op !!!!!!!!!
Citeren18.01.20070 likes
hier 20 km van de kust regent en stormt al mooi gehoor als je binnen achter de pc zit groeten visser
Citeren18.01.20070 likes
Eindhoven,

Ja Jaco je moet altijd oppassen in dit leven , niet alleen met harde wind en regen !!!!

Maar oké heb vanmorgen mijn dochter op de fiets naar school gebracht, was kledernat enne,.....de heen reis was erg zwaar de terug reis ging van zelf.
Was na een half uur fietsen wel goed wakker

GR. Hawk
Citeren18.01.20070 likes
wind en regen, het eerste is voor mij meestal een zegen, maar met deze storm de zee op gaan is voor mij ook een beetje als een gekke banaan. Rijmen en dichten zonder uw kont op te lichten. M'n huisje kraakt al van regen en wind, denk maar niet dat ik dat plezant vind....lalalala,

Winderige en natte groetjes!;)

1

Adverteer hier