|
|
|
nou het is nu 11.49 hier en de wind was om half 10 al heel erg sterk me vriendin was zo slim om met een paraplu op school te komen en die is hellemaal kapot en er is al een boom omgewaaid juist net de verkeerde kant op (anders was ie op me school gevallen) maar het regend hier heel hard en waait ook heel erg hard niet normaal meer we mogen ook nie naar buiten in de pauze we moeten binnenblijven
liefs wilma |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou het is hier best heftig naar weer en mn kids ook nog bijden op de weg kussssssssss wilmawaarvan mn zoon halfe land door moet beste van hopen 
|
ow, wij wasn net op de snelweg, n zootje hoor! maar wij wasn ook nog bij de erasmusbrug( die is nou dicht ) kijken, heel mooi ! heel hooge golfen enz. !
schitterend!!!!!!!!!!

|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ok dus, ik kom net thuis, drijf en drijfnat, overal weggewaaide takken. Bij de buurman was een boom in zijn voortuin omgewaaid..en ik...uhm....HAD achter in de tuin een schutting, met de nadruk op had  Die is dus nagenoeg compleet omgewaaid, en dan te weten dat het hoogtepunt van deze storm rond 18.00u wordt bereikt, ik hou mijn hart vast...pffff
Jaco XXX |
ow dus nu kan ik vanavond niet in de schuur komen slapen roger ????  neem ik wel ff roeiboot, vaar ik naar de overkant  zet de braadworsten maar op, neem ik wel broodjes en curry mee |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hier in Belgie is het al even erg.
Stuk luifel van het dak gewaaid.
Ik blijf maar lekker binnen,gezellig bij de chauffage.
Hopelijk is het vannacht over want zal moeilijk slapen zijn met die storm.
Baby44 |
Anonymous Undefined 65739 berichten winkel gesloten.........veel klanten gezien,maar die vlogen allemaal voorbij,niet naar binnen.......
|
Anonymous Undefined 65739 berichten is wel leuk hier op t eiland  roos je kan op het puntje gratis douche  zal ik je doos daar neer zetten ?
|
ja dan wordt mijn doos toch nat  en ehm jumbo is toch geen 24 pd open ??? |
|
|