Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Nieuwe regel,

1

Advertise here!!

Citeren26.01.20090 likes
Hoi iedereen,
Vanavond bleek in algemeen dat er een nieuwe regel zou verschijnen namelyk: geen sssssssssssssssssssssss meer agter je kusssssen. Ik zou graag weten hoe de vork aan de steel zit en er zijn zo nog wel een paar mensen. Er zijn veel mensen radicaal tegen deze regel. Als reden horen we dat mensen met een klein scherm dus geregistreerde mensen daar last van zouden hebben, maar ik heb ook een klein scherm en vind dat helemaal niet ambetant. Je kunt het toch alleen maar beschouwen als een compliment! Dus bij deze zouden we graag antwoord krygen.

Mvg Bloemmm
Citeren26.01.20090 likes
heb ook nog van niemand gehoord die daar last van heeft.... laat de 1e zich melden......
Citeren26.01.20090 likes
heb er geen problemen mee ,vind wel lief allemaal
Citeren26.01.20090 likes
dat heet flooden en dat heeft nog nooit gemogen meestal gaat het ook goed maar soms is het te erg en daar word nu weer wat aan gedaan
Citeren26.01.20090 likes
flooden is toch letters onder mekaar tikken, en niet 1 letter naast elkaar tikken en zeker niet bij de kusssen, van het begin dat ik hier kom is daar nog nooit reactie op geweest en nu wordt het plots allemaal omgekeerd. Vind het niet normaal.

Advertise here!!

Citeren26.01.20090 likes
heb een 9 inch scherm, maar het stoort mij niet :D
ninko
Citeren26.01.20090 likes
ik heb een klein scherm, en vind het niet irrie als er kusssssssssssss met veel sss zijn of bv pffffffffffffffff met een hoop fffen..
ik vind 1 letter onderelkaar wel irrie.
en ik vind dat reconect waardoor er soms mensen zijn die met drie regels aan nummers achter hun naam hebben ( ook al kunnen die mensen er niets aan doen ) irrie!!!!!
Fonkie
Citeren26.01.20090 likes
vind al die sssssssssssss niet zo irie als die namen met al die nummers erachter
Citeren26.01.20090 likes
vind de hele chat irri
Citeren26.01.20090 likes
Prachtig maar ik snap het wel.. lees maar eens de topic Flooden van denre daar word het wel goed uitgelegt.. en opzich is het niet erg als je geen 3 regels vol meer kussssssss mag doen..alaaa vrede

1

Adverteer hier