Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Nieuwe regel,

2

Advertise here!!

Citeren26.01.20090 likes
is ook zeker niets mis mee wat Denre zegt, hij krijgt immers ook de klachten. Dus ik zal het vanaf heden netjes houden en doe het op 2 regels............................
Citeren27.01.20090 likes
whahahahha ja bonn jij wel weer
ik vind die sssssssssssss ook nie erg maar die namen met al die nummers vind ik wel irrie
Citeren27.01.20090 likes
ik vind et ook niet lastig - heb ook maar n klein scherm! maar ja , denk niet dat r iets gebeurd ! dus et word gekickt!

Citeren27.01.20090 likes
het gaat hier niet om de maat van jullie scherm het gaat om de schermen van gasten die op kletsen komen die chatten in een klein vakje in het scherm groot of klein
Rene
Citeren27.01.20090 likes
ik begrijp eerlijk gezegt niet waarom de chatters zoveel moeite hebben om te chatte volgens de N&W zoals die hier gelden.
op geen enkele chat mag je flooden en wordt je gewaarschuwd cq gekickt, ik verwijs jullie dan ook nog is naar de N&W

www.kletsen.com/normen.html

Advertise here!!

Citeren27.01.20090 likes
niet elke chatter heeft er moeite mee carin
Citeren27.01.20090 likes
ik ook niet
Citeren27.01.20090 likes
ik heb er ook geen moeite mee, je gedraagt je gewoon en anders een kick cq ban. Sommigen moeten gewoon leren zich aan waarden en normen te houden, en ik gedraag me blijkbaar netjes want................................ vul zelf maar in, want als ik het hier neerzet weet ik wat er de volgende keer gebeurd als ik in room kom, heb ik 1 keer eerder omtrent kick verhaal dus dat doe ik lekker niet Maar dit is de leukste chat die ik ooit heb leren kennen en blijf dus gezellig hier, echt toppie Denre en alle modjes, ga zo door
Citeren28.01.20090 likes
als we dan toch bezig zijn!

Geen sex:
Kletsen.com is er voor mensen van alle leeftijden, indien je wenst te kletsen over sex of andere leeftijdsgebonden onderwerpen doe dit dan privé.

Geen onnodig gebruik van hoofdletters :
Gebruik alleen hoofdletters waar nodig, dit maakt het geheel overzichtelijker. Ook voor jou!

Niet flooden:
Flooden is het op vervelende manier herhalen van woorden of letters/cijfers. Dit toont geen respect voor je mede chatters!

dit zijn de 3 belangrijkste regels van de chat waar iedereen zich aan dient te houden!

Maar wie bepaalt wanneer iets wel of niet irritant is? zo als je hier boven leest zijn er mensen die er geen problemen mee hebben dat er gekussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss sst word. en andere weer wel.

en dan nog iets: der zijn chatters die met tig cijfers achter de naam chatten ( ja ik weet dat ze dr niks aan kunnen doen) maar het is verdomd irritant. Of een chatter neemt een hele felle kleur en gaat dan flooden en dan vraag je tig keer of die wil op houden en dan doen de webmaster en of de modjes dr gewoon weg geen fluit mee.

maar het dan wel gek vinden als je commentaar krijgt als je bepaalde regels aanscherpt omdat het (op flooden lijkt).
Er word hier dus gewoon met 2 maten gemeten.
2

Adverteer hier