Citeren11.04.20120 likes
Al een hele tijd terug las ik een mail die ik via hyves ontving van een goede vriend.
Het is vast zo'n bericht dat heel internet rond is geweest, maar zeer van toepassing op hoe ik het leven
ervaar.
Ik ben namelijk ook besmet met deze ziekte en iedereen waarmee ik in aanraking kom
steek ik hier mee aan, zelfs via mijn collums. Hieronder de symptomen van deze ziekte.
1. De neiging hebben om spontaan te reageren, ipv van reageren als in eerdere ervaringen, vanuit je angst
2. De onmiskenbare mogelijkheid om van elk moment te genieten.
3. Het verliezen van je interesse in het oordelen over andere mensen.
4. Het verliezen van interesse om over jezelf te oordelen.
5. Het verliezen van interesse om de acties van anderen te begrijpen
6. De interesse in conflicten loslaten
7. Niet meer in staat zijn om je zorgen te maken, dit is een erg serieus symptoom.
8. Regelmatig overvallen worden door periodes van algemene waardering
9. Het gevoel van 1 zijn met anderen en de natuur.
10. Regelmatige aanvallen van plezier, vanuit je hart en zichtbaar in je ogen.
11. Steeds meer dingen laten gebeuren, in plaats van het najagen van wat je wilt.
12. Steeds meer behoefte aan het verspreiden van liefde, in een steeds groter volume.
WAARSCHUWING! Als je de meeste of misschien wel alle symptomen hebt, wees dan bewust dat je zo in vrede met jezelf bent dat het niet meer te genezen is.
Er zullen genoeg mensen proberen om je hier van af te helpen, maar het zal ze niet lukken, liefde is erger dan onkruid, het is met geen mogelijkheid te verwijderen.
Mocht je de behoefte hebben om deze dingen ook te ervaren, laat je dan eens aansteken bij
iemand die al is besmet...
Het is vast zo'n bericht dat heel internet rond is geweest, maar zeer van toepassing op hoe ik het leven
ervaar.
Ik ben namelijk ook besmet met deze ziekte en iedereen waarmee ik in aanraking kom
steek ik hier mee aan, zelfs via mijn collums. Hieronder de symptomen van deze ziekte.
1. De neiging hebben om spontaan te reageren, ipv van reageren als in eerdere ervaringen, vanuit je angst
2. De onmiskenbare mogelijkheid om van elk moment te genieten.
3. Het verliezen van je interesse in het oordelen over andere mensen.
4. Het verliezen van interesse om over jezelf te oordelen.
5. Het verliezen van interesse om de acties van anderen te begrijpen
6. De interesse in conflicten loslaten
7. Niet meer in staat zijn om je zorgen te maken, dit is een erg serieus symptoom.
8. Regelmatig overvallen worden door periodes van algemene waardering
9. Het gevoel van 1 zijn met anderen en de natuur.
10. Regelmatige aanvallen van plezier, vanuit je hart en zichtbaar in je ogen.
11. Steeds meer dingen laten gebeuren, in plaats van het najagen van wat je wilt.
12. Steeds meer behoefte aan het verspreiden van liefde, in een steeds groter volume.
WAARSCHUWING! Als je de meeste of misschien wel alle symptomen hebt, wees dan bewust dat je zo in vrede met jezelf bent dat het niet meer te genezen is.
Er zullen genoeg mensen proberen om je hier van af te helpen, maar het zal ze niet lukken, liefde is erger dan onkruid, het is met geen mogelijkheid te verwijderen.
Mocht je de behoefte hebben om deze dingen ook te ervaren, laat je dan eens aansteken bij
iemand die al is besmet...