|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve sinterklaas, Ik wil niet veel voor pakjesavond, ik wil dat de persoon die dit leest gelukkig zal zijn. Met Sinterklaas hoor je altijd mensen praten over wat ze willen , en hebben gekocht. Maar dit is wat ik wil ...: Ik wil dat mensen die erg ziek zijn genezen kunnen worden. Ik wil dat mensen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over voedsel, onderdak en warmte. Ik wil vrede en liefde voor iedereen! Laten we nu eens kijken hoeveel mensen dit zullen delen op hun profiel ..... Ik heb het gevoel dat er maar weinig zullen zijn.....Alstublieft bewijs dat ik me vergis xxx peet |
Lieve sinterklaas, Ik wil niet veel voor pakjesavond, ik wil dat de persoon die dit leest gelukkig zal zijn. Met Sinterklaas hoor je altijd mensen praten over wat ze willen , en hebben gekocht. Maar dit is wat ik wil ...: Ik wil dat mensen die erg ziek zijn genezen kunnen worden. Ik wil dat mensen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over voedsel, onderdak en warmte. Ik wil vrede en liefde voor iedereen! Laten we nu eens kijken hoeveel mensen dit zullen delen op hun profiel ..... Ik heb het gevoel dat er maar weinig zullen zijn.....Alstublieft bewijs dat ik me vergis
oh ja en als u dit leest donaties in chocolade vorm zijn altijd welkom
liefs mrammetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve sinterklaas, Ik wil niet veel voor pakjesavond, ik wil dat de persoon die dit leest gelukkig zal zijn. Met Sinterklaas hoor je altijd mensen praten over wat ze willen , en hebben gekocht. Maar dit is wat ik wil ...: Ik wil dat mensen die erg ziek zijn genezen kunnen worden. Ik wil dat mensen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over voedsel, onderdak en warmte. Ik wil vrede en liefde voor iedereen! Laten we nu eens kijken hoeveel mensen dit zullen delen op hun profiel ..... Ik heb het gevoel dat er maar weinig zullen zijn.....Alstublieft bewijs dat ik me vergis |
Lieve sinterklaas, Ik wil niet veel voor pakjesavond, ik wil dat de persoon die dit leest gelukkig zal zijn. Met Sinterklaas hoor je altijd mensen praten over wat ze willen , en hebben gekocht. Maar dit is wat ik wil ...: Ik wil dat mensen die erg ziek zijn genezen kunnen worden. Ik wil dat mensen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over voedsel, onderdak en warmte. Ik wil vrede en liefde voor iedereen! Laten we nu eens kijken hoeveel mensen dit zullen delen op hun profiel ..... Ik heb het gevoel dat er maar weinig zullen zijn.....Alstublieft bewijs dat ik me vergis |
Anonymous Undefined 65739 berichten ve sinterklaas, Ik wil niet veel voor pakjesavond, ik wil dat de persoon die dit leest gelukkig zal zijn. Met Sinterklaas hoor je altijd mensen praten over wat ze willen , en hebben gekocht. Maar dit is wat ik wil ...: Ik wil dat mensen die erg ziek zijn genezen kunnen worden. Ik wil dat mensen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over voedsel, onderdak en warmte. Ik wil vrede en liefde voor iedereen! Laten we nu eens kijken hoeveel mensen dit zullen delen op hun profiel ..... Ik heb het gevoel dat er maar weinig zullen zijn.....Alstublieft bewijs dat ik me vergis |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve sinterklaas, Ik wil niet veel voor pakjesavond, ik wil dat de persoon die dit leest gelukkig zal zijn. Met Sinterklaas hoor je altijd mensen praten over wat ze willen , en hebben gekocht. Maar dit is wat ik wil ...: Ik wil dat mensen die erg ziek zijn genezen kunnen worden. Ik wil dat mensen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over voedsel, onderdak en warmte. Ik wil vrede en liefde voor iedereen! Laten we nu eens kijken hoeveel mensen dit zullen delen op hun profiel ..... Ik heb het gevoel dat er maar weinig zullen zijn.....Alstublieft bewijs dat ik me vergis |
Lieve sinterklaas, Ik wil niet veel voor pakjesavond, ik wil dat de persoon die dit leest gelukkig zal zijn. Met Sinterklaas hoor je altijd mensen praten over wat ze willen , en hebben gekocht. Maar dit is wat ik wil ...: Ik wil dat mensen die erg ziek zijn genezen kunnen worden. Ik wil dat mensen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over voedsel, onderdak en warmte. Ik wil vrede en liefde voor iedereen! Laten we nu eens kijken hoeveel mensen dit zullen delen op hun profiel ..... Ik heb het gevoel dat er maar weinig zullen zijn.....Alstublieft bewijs dat ik me vergis |
Lieve sinterklaas, Ik wil niet veel voor pakjesavond, ik wil dat de persoon die dit leest gelukkig zal zijn. Met Sinterklaas hoor je altijd mensen praten over wat ze willen , en hebben gekocht. Maar dit is wat ik wil ...: Ik wil dat mensen die erg ziek zijn genezen kunnen worden. Ik wil dat mensen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over voedsel, onderdak en warmte. Ik wil vrede en liefde voor iedereen! Laten we nu eens kijken hoeveel mensen dit zullen delen op hun profiel ..... Ik heb het gevoel dat er maar weinig zullen zijn.....Alstublieft bewijs dat ik me vergis xxx wilma |
|