Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Lieve Sinterklaas

2

Advertise here!!

Citeren25.11.20110 likes
Lieve sinterklaas, Ik wil niet veel voor pakjesavond, ik wil dat de persoon die dit leest gelukkig zal zijn. Met Sinterklaas hoor je altijd mensen praten over wat ze willen , en hebben gekocht. Maar dit is wat ik wil ...: Ik wil dat mensen die erg ziek zijn genezen kunnen worden. Ik wil dat mensen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over voedsel, onderdak en warmte. Ik wil vrede en liefde voor iedereen! Laten we nu eens kijken hoeveel mensen dit zullen delen op hun profiel ..... Ik heb het gevoel dat er maar weinig zullen zijn.....Alstublieft bewijs dat ik me vergis xxx Ron
Citeren25.11.20110 likes
Lieve sinteklaas,ik wil niet veel voor pakjesavond,ik wil dat de persoon die dit leest gelukkig zal zijn.Met Sinterklaas hoor dat je altijd mensen praten over wat ze willen,en hebben gekocht.Maar dit is wat ik wil...:ik wil dat mensen die erg ziek zijn genezen kunnen worden.Ik wil dat mensen zich nooit meer zorgen hoeven te maken over voedsel,onderdak en warmte.Ik wil vrede en liefde voor iedereen!Laten we nu eens kijken hoeveel mensen dit zullen delen op hun profiel..... heb het gevoel dat er maar weinig zullen zijn.....Alsjeblieft bewijs dat ik me vergis xxx
Dennis
2

Adverteer hier