Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

LEUKE BERICHTEN

1

Advertise here!!

Citeren16.11.20060 likes
als tegenhanger van het GROTE IRRITATIE FORUM......

Hier berichten uit de krant,die (hoe erg voor de betrokkenen)een glimlach op je gezicht brengen..............

.................................................. .................................................. ...

KOE VAN 800KG VALT OP BOER.

Bij een ongelukje tijdens het melken is in het Oostenrijkse district MELK een boer onder een 800 kilo zware koe terechtgekomen.
Er kwamen 25 brandweerlieden aan te pas om de man uit zijn benarde positie te bevrijden.De boer liep botbreuken en kneuzingen op.Het ongeluk gebeurde toen de zieke koe LULU werd opgetakeld om haar te melken.De takelconstructie brak..........

.................................................. .................................................. ..

Ik zie hem zo liggen onder die koe....Hevig spartelend,zijn hoofd tussen de uier..

Citeren16.11.20060 likes
ik voel me in het geheel niet aan gesproken .
heb me stamboek er ff op na gekeken maar zit geen lulu in de familie
Citeren16.11.20060 likes
Bloeiende bamboe leidt tot rattenplaag!!!

Dat bamboe bloeit, is een zeldzaamheid, maar het leidt in India wel tot onaangename bijverschijnselen.
De bloeiende bamboe heeft een rattenplaag tot gevolg gehad. Bewoners van circa 150 dorpen in de staat Mirzoram hebben de afgelopen weken al 200.000 ratten gedood die afkomen op de vruchten van de bamboe maar tegelijkertijd ook de opbrengst van boerenakkers opvreten.
Hele hordes ratten struinen momenteel de bossen af van Mizoram, in het zuiden van het land, waar ze zich te goed doen aan de kleine groene vruchten van de wilde bamboe die slechts eens in de 48 jaar bloeit.
De rattenlekkernij, barstensvol eiwitten, bevordert ook nog eens de voortplanting van de knaagdieren. Het verdelgen van de dieren zal volgens lokale deskundigen nog tot het einde van de oogsttijd, in december, duren.

Ik moest er wel effe om glimlachen wat een ironie...Bloeiende baboe leidt tot rattenplaag...hoe zo iets moois toch fataal kan zijn...Het lijkt wel een Lady in RED
Citeren16.11.20060 likes
Ik ben zwanger, nog 8 maanden en mijn kindje mag met flesje uit.
Citeren17.11.20060 likes
Vermiste patiënt zit op de wc

Uitgegeven: 16 november 2006 13:52

AMSTERDAM - Een 48-jarige patiënt die sinds woensdag werd vermist, is donderdag teruggevonden op het toilet van de polikliniek van een revalidatiecentrum in Goes. De man uit het Zeeuwse Veere heeft een deel van de nacht op de wc doorgebracht, zegt de directeur van de kliniek.

De man is deels verlamd na een hersenbloeding. Hij verdween woensdag rond 13.30 uur. Na een zoektocht binnenshuis werd de politie ingeschakeld, die de omgeving van de kliniek afzocht met onder meer een helikopter en een speurhond. Dat leverde niets op. Donderdag werd de man rond 06.00 uur gevonden op het toilet.

Volgens de directeur is het toilet woensdag doorzocht, maar zat de man daar toen nog niet. Door zijn handicap bleek hij niet in staat het alarm te activeren.

Leuk of niet, in elk geval wel opmerkelijk verhaal

Advertise here!!

Citeren17.11.20060 likes
dit is geen leuk bericht ik moet zo werken maarja na deze dag is het ook weer weekend dus tog iets positiefs of was dat nie wat je bedoelde whahahahahaah groetjes dave25
Citeren17.11.20060 likes
............REPELSTEELTJE VERDWAALD.............

Surveillerende agenten hebben op de vluchtstrook van de Midden Brabantweg in Tilburg een 29-jarige Belg van 1 meter lang aangetroffen.
De Belg vertelde de politie dat hij Repelsteeltje was geweest en zag er ook uit als het sprookjesfiguur.Het bleek dat hij een rol had bij opnames van de sprookjes van de Gebroeders Grimm in De Efteling.
Repelsteeltje was een ommetje gaan maken om een frisse neus te halen en was daarbij de weg kwijtgeraakt.
De agenten hebben hem weer teruggebracht naar het sprookjesbos.......

Citeren17.11.20060 likes
hahahahh niemand weet niemand weet dat ik repelsteeltje heet
Citeren22.11.20060 likes
leuke berichten.....ff denken...eummhh....w8 ff eh....ummhh....(geef me even..ben elg eh)....eummhh...
tjah....het zal niet voor vandaag zijn wrees ik...
Citeren22.11.20060 likes
...pffff...
whahahaha...ben je toch een lief gekkie he
..dhuuu zeik effe door schat we zijn aant wachten...
wat je te melden hebt...hahaha

greetzzz...kisses..**mariska**

have fun..love for youre life..

1

Adverteer hier