Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

LEUKE BERICHTEN

2

Advertise here!!

Citeren26.11.20060 likes
jahh....wat effe eh...eummmh...euhhh....sec eh....mmm...mmhh...denk...denk....tjah....eummmhh. ..
zal nog niet voor vandaag zijn wrees ik....toch leuk als je niks te melden hebt.....
grtz PRO
Citeren27.11.20060 likes
hahaha heb me toch een leuk bericht fc twente heeft weer eens gewonnen en feyenoord en ajax helaas niet

xxx peetje
Citeren27.11.20060 likes
hahahaaahaha peet , en wat dacht je dan van *roda-jc* ook lekker gewonnen

P.s ik heb hier voor alle *feyenoorders* een zwart rouwbandje
Citeren27.11.20060 likes
S.P.A.R.T.A ook gewonnen........
Citeren27.11.20060 likes
En PSV ook gewonnen hahhaaaa

Jacootje xxx

Advertise here!!

Citeren29.11.20060 likes
leuk bericht??...
ja heb ik ...
sinds vandaag is mijn scheiding oficieel....

yesssss lets life again!!!

greetzzz..kisses..mariska..

love the special whans
Citeren29.11.20060 likes
..............SNELLE BEJAARDE.............

Een 76 jarige inwoner van Dordrecht zal zijn bezoek aan de apotheek in die stad niet snel vergeten.
Hij dacht op zijn snorscooter te kunnen vertrekken,maar was op een aldaar geplaatste scooter van een 17jarige gestapt,die ook bij de apotheker was.
Toen de 76jarige volgas gaf om te vertrekken,vloog hij met de (opgevoerde) scooter over een heg en belande in het gras.
Hij kwam er met lichte verwondingen vanaf.
Hoe de man er bij kwam om op de verkeerde scooter te stappen is ook voor hem een groot raadsel.
Zoals het passen van het contactsleuteltje een groot toeval is.

Citeren29.11.20060 likes
Yessssss nu moeten we wel gaan samenwonen
Over een aantal maanden weten we wat het word

peet en ron kussssssssssssss
Citeren08.12.20060 likes
BESCHONKEN BLIND RAMT AUTO MET MOEDER EN KIND.

Een blaastest wees uit dat de oud-international drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed had.

Hij zegt geen last te hebben gehad van de drank.Die andere auto stond weliswaar zonder verlichting op de rechterweghelft,maar over de schuldvraag bestaat verder geen enkele twijfel.Ze stond daar natuurlijk niet voor niets.Ik had er gewoon omheen gemoeten.
Maar omdat ik net een cd vooruitspoelde en naar mijn autoradio keek,zag ik haar pas op het laatste moment.Daarom was het ook een behoorlijke klap.Dat heeft niets met alcohol te maken,al realiseer ik me terdege dat het me zwaar zal worden aangerekend.
.................................................. .................................................. ....

3keer de toegestane hoeveelheid alcohol............maar het heeft niets met alcohol te maken......WAT EEN L*L.....mag ik hier ff hard om lachen
2

Adverteer hier