Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Ja beetje verbaast maar hij/zei is van harte welkom

1

Advertise here!!

Citeren26.07.20080 likes
Zow ja en nu !

Ik won twee weken geleden een blender,
die zondag was mijn relatie over en ik ben naar huis vertrokken.
Bij thuis komst las ik mijn mail en had een zwangerschaps pakket gewonnen twv 130 euro ( er zouden vis olie capsules en folium zuur in zitten enzv ).
De dag er na kreeg ik een mail dat ik een reis naar istanbul had gewonnen.
Ik belde me vriendin en vrtelde dit en zei goh is wel toevallig de blender om het voedsel te malen , de zwangerschaps pakket omdat ik zwanger ben en een vakantie omdat ik het gewoon weg even verdient heb.
ze begon te lachen en zei domme muts .
Ja idd domme muts .
Moest vandaag naar de dokter ivm pv zaken , zei nog ja dacht misschien ben ik wel zwanger maar zal wel niet .
Ben zeven jaar bezig geweest en het lukte niet dus nu in eens wel raak ?
Ik kwam thuis en zei tegen me zoon ga jij even naar de apotheek en haal even de goed koopste test die er is .
Bij thuis komst zouden we gaan eten , ik zei ga maar vast eten ik ga een test doen.
Ik zag niets en dacht pffff heb er wel degelijk over heen gepiest was dat nou ? ik die stick er in ge duwt en ja hoor 1 streepje , ik zei al tegen me zoon mama is zwanger en idd mama is zwanger want het tweede streepje kwam ook in zicht.
Ik naar de huis artsen post vanwege me buik klachten die ik al had en vertelde dat ik zwanger was.
urine controlle en idd u bent zwanger.
Ja hoe ver ? pffff hield me menstruatie niet bij dus vermoed dat ik rond de 5 weken zwanger ben nu.
zal het alleen op moeten voeden maar ook deze komt groot net als de rest van me kinderen.
Het gekke is me oudste is 14 en me jongste 7 , 13 juli had ik 7 jaar samen geweest met mijn ex man ;) lukte me niet om zwanger te raken. en nu bijna 7 jaar er tussen werdt ik wel zwanger van mijn vriend.
ik hoop stiekum op een meisje maar ja als het maar gezond is .
Citeren26.07.20080 likes
Is van dit boekwerk ook een uittreksel verkrijgbaar?
Citeren26.07.20080 likes
Denk dat dit het uittreksel is
Citeren26.07.20080 likes
en hoe zit het met die reis naar instabul Cissie maar als je zwanger bent wens ik je fijne tijd weer langer kinderbijslag
Citeren26.07.20080 likes
geef die reis maar aan mij dan

Advertise here!!

Citeren26.07.20080 likes
Idd visser ben zwanger .
En de kinderbijslag of dat het daar allemaal om draait bah bah .
En helaas die reis zal ik toch echt zelf gaan maken
Citeren26.07.20080 likes
ik wens je in ieder geval een hele fijne tijd zal weer hoop moeten aanschaffen dus zal je zo maar eens kaartje sturen buurvrouw in ieder geval een dikke kusssssssss als je nou wacht met die reis mag je niet meer vliegen
Citeren26.07.20080 likes
djw visser , ja maar de opmerkingen slaan als een tang op een varken dus vandaar dat ik heb gevraagt om het maar weer te verwijderen.
Ja weet ik vind ik ook wel lief van je en idd is weer een dure aanschaf , maar goed dit kind komt ook wel weer groot
Citeren26.07.20080 likes
iig een hele fijn vakantie en zwangerschap gewenst cissie van harte
Citeren26.07.20080 likes
djw shirley , ook al is het moeilijk , maar groot komen doet het !
;)
Maar sorrie het kwam allemaal ff rot over voor mij zo , misschien heb ik het ook wel een beetje vreemd neer gezet maar ja zo was het

1

Adverteer hier