Citeren26.07.20080 likes
kijk maar in je mail Cissie wens je fijne maanden toe kusssssssssssss
Advertise here!! |
Citeren26.07.20080 likes kijk maar in je mail Cissie wens je fijne maanden toe kusssssssssssss |
Citeren26.07.20080 likes ach cissie we dolde maar wat , kan ook wel bedenken dat dat bij jou iets anders over kwam , en groot worden doet het zeker wel ,ondanks alles , geniet er maar lekker van , komt allemaal goed ![]() groetjes shirley we kletsen.com |
Citeren26.07.20080 likes had al een mail gestuurd via contact of ie verwijdert kon worden :(
maar hij mag wel blijven staan dan en anders maak ik een andere, ja wel maar krijg ff alles tegelijk over me heen dus kwam idd anders over mijn excusses |
Citeren26.07.20080 likes zogoed ken ik je nu wel cissie zo makkelijk heb jij het ook niet maar sterkte de komende maanden en geniet er van kussssssss |
Citeren26.07.20080 likes wens je veel sterkte en geniet er maar van
kusssssss en knufffffff |
Advertise here!! |
Citeren26.07.20080 likes thnx ajax we doen ons best he , meer kunnen we niet doen |
Citeren26.07.20080 likes cissie
ik wens je veel sterkte en wie weet krijg je nog een ander geluk erbij heb je eigenlijk de lotto al gespeeld... is maar een tip maar je weet maar nooit... veel geluk nog verder... katja1999 en Anniek |
Citeren26.07.20080 likes anniek , doe al met van alles mee , maar helaas ![]() maar goed we komen de zwangerschap wel door maar het was gewoon weg toeval of juist niet he . ik zei toen al ben zeker zwanger en idd was toen ook al zwanger nu ff afwachten of alles goed zit |