Forums  ›  Spelletjes  ›  Forum spelletjes
 

Ik ga verhuizen en neem niet mee

Advertise here!!

Citeren11.04.20080 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu[font#666666]bel[/font],m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meu[font#666666]bel[/font]s, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, mijn ouders
Rick
Citeren15.04.20080 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu[font#666666][font#666666]bel[/font][/font],m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meu[font#666666][font#666666]bel[/font][/font]s, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, mijn ouders.en me verveelde achterbuurman
Citeren15.04.20080 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu[font#666666][font#666666][font#666666]bel[/font] [/font][/font],m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meu[font#666666][font#666666][font#666666]bel[/font] [/font][/font]s, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, mijn ouders.en me verveelde achterbuurman mijn ex
Citeren16.04.20080 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu[font#666666][font#666666][font#666666][font#6666 66]bel[/font] [/font][/font][/font],m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meu[font#666666][font#666666][font#666666][font#6666 66]bel[/font] [/font][/font][/font]s, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, mijn ouders.en me verveelde achterbuurman- mijn ex- me rugzak met verleden
Citeren29.11.20090 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu[font#666666][font#666666][font#666666][font#6666 66][font#6666 66]bel[/font] [/font][/font][/font][/font],m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meu[font#666666][font#666666][font#666666][font#6666 66][font#6666 66]bel[/font] [/font][/font][/font][/font]s, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, mijn ouders.en me verveelde achterbuurman- mijn ex- me rugzak met verleden- me buurman catweazle :P

Advertise here!!

Citeren30.11.20090 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu[font#666666][font#666666][font#666666][font#6666 66][font#6666 66]bel[/font] [/font][/font][/font][/font],m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meu[font#666666][font#666666][font#666666][font#6666 66][font#6666 66]bel[/font] [/font][/font][/font][/font]s, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, mijn ouders.en me verveelde achterbuurman- mijn ex- me rugzak met verleden- me buurman catweazle :P mijn oude versleten schoenen met gaten en mijn man
Citeren30.11.20090 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubels, m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad. gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels,
de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, mijn ouders.en me verveelde achterbuurman- mijn ex- me rugzak met verleden- me buurman catweazle :P mijn oude versleten schoenen met gaten en mijn man- de troep op zolder
Citeren01.12.20090 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubels, m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad. gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels,
de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, mijn ouders.en me verveelde achterbuurman- mijn ex- me rugzak met verleden- me buurman catweazle :P mijn oude versleten schoenen met gaten en mijn man- de troep op zolder- de koeien van de boer,sinterklaas
Citeren22.01.20100 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubels, m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad. gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels,
de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, mijn ouders.en me verveelde achterbuurman- mijn ex- me rugzak met verleden- me buurman catweazle :P mijn oude versleten schoenen met gaten en mijn man- de troep op zolder- de koeien van de boer,sinterklaas. de kinderen
Rick
Citeren06.02.20100 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubels, m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad. gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels,
de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, mijn ouders.en me verveelde achterbuurman- mijn ex- me rugzak met verleden- me buurman catweazle :P mijn oude versleten schoenen met gaten en mijn man- de troep op zolder- de koeien van de boer,sinterklaas. de kinderen,Rick,

Adverteer hier