Forums  ›  Spelletjes  ›  Forum spelletjes
 

Ik ga verhuizen en neem niet mee

Advertise here!!

Citeren24.02.20070 likes

Ik ga niet verhuizen en neem niks mee...
Maar blijf wel zitten met:
2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts.
mijn schoonmoeder, mijn lapto, mn vriendin

heb ik dat...
Citeren24.02.20070 likes
Ik ga verhuizen en neem niet mee:2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts.
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin en mijn meubels.

groetjes & xxxxxsjes
nice
Citeren25.02.20070 likes
ik ag verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts.
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels en de gemene bloedhond van de buren

~XoXo~
Citeren25.02.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts.
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels, de gemene bloedhond van de buren en de thermostaatklok.

groetjes & xxxxxsjes
nice
Citeren25.02.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts.
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok en mijn identiteit.

Wel fout ventje, als je TWEE schoonmoeders hebt om achter te laten
Groeten X
Zyx

Advertise here!!

Citeren26.02.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts.
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit en de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen

*Mijn man kon zo in het programma "help mijn man is klusser!" jammer dat het afgelopen is...Ik heb nog steeds geen laminaat in mijn gang hal en slaapkamer grrrrrrrrr*

Kussie van Saffie
Citeren26.02.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts.
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen en mijn darmen.
Citeren27.02.20070 likes
euh... mag ik die theemuts hebben dan??

ik ga niet verhuizen hier wordt eindelijk de boel eens opgeknapt en ik ben nog op zoek naar een leuke theemuts (het liefst met varkens erop natuurlijk)

groetjes treaxxx
Citeren27.02.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.
Citeren02.03.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken

Adverteer hier