Forums  ›  Spelletjes  ›  Forum spelletjes
 

Ik ga verhuizen en neem niet mee

Advertise here!!

Citeren15.03.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, een kapotte router.

groetjes & xxxxxsjes
nice
Citeren15.03.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67). mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meubels, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen, mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, een kapotte router, en de oude opmaak van de kletsen.com chat
Kuss, Ronnie
Citeren15.03.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meubels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee kus dani
Citeren15.03.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meubels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan)
Citeren16.03.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meubels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen)

Advertise here!!

Citeren16.03.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meubels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen) , de lamellen ik heb er inmiddels al 4 afgebroken toen ik ze aan het schoonmaken was,
Citeren16.03.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meubels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen) , de lamellen ik heb er inmiddels al 4 afgebroken toen ik ze aan het schoonmaken was, m'n tuinstel die ik niet meer schoon krijg
Citeren16.03.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meubels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen) , de lamellen ik heb er inmiddels al 4 afgebroken toen ik ze aan het schoonmaken was, m'n tuinstel die ik niet meer schoon krijg ,de rest van me familie..
Citeren20.03.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meubels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen) , de lamellen ik heb er inmiddels al 4 afgebroken toen ik ze aan het schoonmaken was, m'n tuinstel die ik niet meer schoon krijg ,de rest van me familie.. me overvolle rugzak van dingen uit het verleden
Citeren24.04.20070 likes
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeubel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meubels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen) , de lamellen ik heb er inmiddels al 4 afgebroken toen ik ze aan het schoonmaken was, m'n tuinstel die ik niet meer schoon krijg ,de rest van me familie.. me overvolle rugzak van dingen uit het verleden, goed kope meisje van de straat geplukt.
Rick

Adverteer hier