|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu bel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67).
mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meu bels, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen en mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, een kapotte router.
groetjes & xxxxxsjes
nice |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ga verhuizen en ik neem niet mee : 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu bel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.
gasfornuis, vaatwasser,mijn ex, suikerpotje, theemuts (gaat naar treetje67). mijn schoonmoeder, mijn laptop, mn vriendin, mijn meu bels, de gemene bloedhond van de buren, de thermostaatklok, mijn identiteit, de-losse-stukken-zeil-die-in-de-gang-liggen, mijn darmen, mijn sm-kelder.mijn zweetsokken, een kapotte router, en de oude opmaak van de kletsen.com chat Kuss, Ronnie |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu bel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meu bels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee kus dani |
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu bel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meu bels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan) |
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu bel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meu bels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen) |
|
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu bel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meu bels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen) , de lamellen ik heb er inmiddels al 4 afgebroken toen ik ze aan het schoonmaken was, |
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu bel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meu bels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen) , de lamellen ik heb er inmiddels al 4 afgebroken toen ik ze aan het schoonmaken was, m'n tuinstel die ik niet meer schoon krijg
|
marima Undefined 5 berichten ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu bel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meu bels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen) , de lamellen ik heb er inmiddels al 4 afgebroken toen ik ze aan het schoonmaken was, m'n tuinstel die ik niet meer schoon krijg ,de rest van me familie..
|
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu bel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meu bels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen) , de lamellen ik heb er inmiddels al 4 afgebroken toen ik ze aan het schoonmaken was, m'n tuinstel die ik niet meer schoon krijg ,de rest van me familie.. me overvolle rugzak van dingen uit het verleden |
ik ga verhuizen en ik neem niet mee: 2 kapotte tv's,radio,huis,tuinmeu bel,m'n inwonende schoonmoeder,logeerbed,opblaasbaar zwembad.gasfornuis,vaatwasser,mijn ex,suikerpotje,theemuts(gaat naar treetje67).mijn schoonmoeder,mijn laptop,m'n vriendin,mijn meu bels,de gemene bloedhond van de buren,de thermostaatklok,mijn identiteit,de losse-stukken-zeil-die-inde-gang-liggen,mijn darmen,mijn sm-kelder,mijn zweetsokken,een kapotte router,en de oude opmaak van de kletsen.com chat,en dat beeld van de moskee ,fiets met vierkante wielen(van stilstaan), mn schrootjesplafond (wat een takkewerk zeg om dat schoon te krijgen) , de lamellen ik heb er inmiddels al 4 afgebroken toen ik ze aan het schoonmaken was, m'n tuinstel die ik niet meer schoon krijg ,de rest van me familie.. me overvolle rugzak van dingen uit het verleden, goed kope meisje van de straat geplukt. Rick |
|