Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren19.05.20130 likes
Goedenmorgen Freak

Jullie ook een fijne liefvol pinksterenweekend
Citeren19.05.20130 likes
Vandaag een dagje open lucht museum in Arnhem, ff luchtje scheppen
Citeren20.05.20130 likes
Hoi Babs,was het gisteren nog droog bij het open lucht museum en was het druk in Arnhem

Hee Freakkie.., hoe was het gisterennacht,hebben jullie samen bijgeklets samen ana
Citeren23.05.20130 likes
'Gezellig hoor'' aankomende Zaterdag het kletsuitje voor jong en oud.Wordt gewoon weer een plezierige dag en daarna met een aantal personen lekker wok of iets anders eten
Op dezelfde dag ff uitrusten voor Zondag want een hele grote bbq feest van het werk

voor straks iedereen een nat weekend
Citeren01.06.20130 likes
yes morgen de koffer inpakken,heb er zin in

Advertise here!!

Citeren01.06.20130 likes
Gezellig hoor,nu ga je weg aankomende Maandag en lekker genieten vakantie zon,zee,teras,luieren enz.
Veel plezier en kom heel terug Mops...,zoenn

Mijn weekend niets bezonder;vandaag gewerkt tot 12 en om 13.00 uur EHBO bij een voetbaltoornooi en vanavond luieren op de bank filmpje kijken.

Zondag ff zien hoe en wat!!

Iedereen een gezellig,zonnige weekend,
Citeren07.06.20130 likes
Rolmops is bijna een weekje weg naar Spanje in de buurt van Benidorm geloof ik maar weet het niet zeker als zij terug komt zal ik het eens vragen ben benieuwd!!

Vandaag niet naar het ziekenhuis geweest afgebeld had er geen zin in,ik kreeg een telefoontje van mij verkgever en hij vroeg kom je werken en ik zei is prima,dus heerlijk gewerkt.
Zaterdag en Zondag genieten van de zon.

Iedereen een zonnige weekend,
Citeren07.06.20130 likes
ik ga lekker de winkel kijken van kenisen
in woerden daar zie ik meteen mijn half broertje ook weer kei lang geleden lekker bij klettsen
Citeren08.06.20130 likes
Wens je veel plezier bij je halfbroertje Yboika maak een gezellige dag van en je blijft de hele dag daar alleen of gaat Frank ook mee veel plezier.

Zondag uitrusten en lekker luieren Yboika
Citeren09.06.20130 likes
hoe gaat het nu met je rug?
laat a u b nog iets weten,
ik heb heerlijk bij de vijvers in rijen gezeten wolf. nu nog rondje met ons pukje de hond.
daarna nog even kletsen en hoop dat iemand niet boos is op mij,wolf

Adverteer hier