|
|
|
Het weekend is inzicht voor de meeste,maar voor mij niet lekker werken,ze wilde dat ik 7dagen gaat werken en ik heb NEE gezegd,elke persoon heeft rust nodig toch of heb ik het mis !!Ik wens iedereen een zonnige weekend en en wordt lekker weer met ongeveer 20graden en misschien op andere plaatsen wel hoger!!
prettig weekend die vrij zijn
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik hoorde dat 20 + werd dus ik ben al opweg naar het zuiden . Ik wens iedereen een heel mooi liefdevolle en zonnige weekend toe. |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Zo jongenlui het is bijna zover bijna voor de meeste is het nog een dagje iets doen en dan is het weekend... yesssssss |
Anonymous Undefined 65739 berichten yesssssssssss
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Zaterdag 5 km lopen voor het goede doel ,voor mindervalide en gehandicapten mensen,leuk en gezellie,komen ook bekende artiesten zoals Jan Smit |
Leuk Rolmops dat jij voor een goed doel gaat lopen veel succes en geniet van deze dag en veel plezier!!Tegen de avond swingen met Jantje Smit.
WOWWWW
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Zo was een leuke dag maar nu relaxen op de bank,sommige stukken waren best heftig om te lopen met een rollater,maarja wel gered thnx wolf |
Vandaag Zondag met het veel zon,dus je kunt het rustig aan doen ff uitrusten!!Dan ga ik ff door met het straaten Iedereen een fijne Zondag toegewenst |
Ik ga zo lekker voetballen met mijn dochter.
Nu maar hopen dat we weer eens winnen, dat is de laatste 2 weken ver te zoeken.
Verder vanmiddag hoop ik van lekker weer te genieten
Iedereen nog een hele fijne zondag |
|