Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren11.04.20130 likes
Het weekend is inzicht voor de meeste,maar voor mij niet lekker werken,ze wilde dat ik 7dagen gaat werken en ik heb NEE gezegd,elke persoon heeft rust nodig toch of heb ik het mis!!Ik wens iedereen een zonnige weekend en en wordt lekker weer met ongeveer 20graden en misschien op andere plaatsen wel hoger!!

prettig weekend die vrij zijn
Citeren12.04.20130 likes
Ik hoorde dat 20 + werd dus ik ben al opweg naar het zuiden . Ik wens iedereen een heel mooi liefdevolle en zonnige weekend toe.
Citeren13.04.20130 likes
Denk dak morgen maar weer ga bubbelen in mun bubbelbad in mun tuin......
Citeren18.04.20130 likes
Zo jongenlui het is bijna zover bijna voor de meeste is het nog een dagje iets doen en dan is het weekend...yesssssss
Citeren18.04.20130 likes
yesssssssssss

Advertise here!!

Citeren18.04.20130 likes
Zaterdag 5 km lopen voor het goede doel,voor mindervalide en gehandicapten mensen,leuk en gezellie,komen ook bekende artiesten zoals Jan Smit
Citeren20.04.20130 likes
Leuk Rolmops dat jij voor een goed doel gaat lopenveel succes en geniet van deze dag en veel plezier!!Tegen de avond swingen met Jantje Smit.
WOWWWW
Citeren20.04.20130 likes
Zo was een leuke dag maar nu relaxen op de bank,sommige stukken waren best heftig om te lopen met een rollater,maarja wel gered
thnx wolf
Citeren21.04.20130 likes
Vandaag Zondag met het veel zon,dus je kunt het rustig aan doen ff uitrusten!!Dan ga ik ff door met het straaten

Iedereen een fijne Zondag toegewenst
Citeren21.04.20130 likes
Ik ga zo lekker voetballen met mijn dochter.
Nu maar hopen dat we weer eens winnen, dat is de laatste 2 weken ver te zoeken.

Verder vanmiddag hoop ik van lekker weer te genieten
Iedereen nog een hele fijne zondag

Adverteer hier