Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren09.06.20130 likes
p.s heb nog heerlijk gegeten bij onze pat.
en, ook al is het kleiner geworden wolf,laat het dan toch even na kijken,in het z,h,
wees a ub niet boos,ben bezorgd om je
en je weet me te vinden als je iets is oke
Citeren09.06.20130 likes
goed weekend gehad,
ondanks alles
veel steun gehad van jullie mijn dank is groot
om terug te komen op je vraag wolf frank was met een vriend stappen, ik hoor het wel weer van je hoe het met je gaat hoop ik geniet nog van je weekend he lekker met de kinderen gezwommen of zo ? of was het daar te koud voor? ik lees het wel hoe je weekend was
Citeren11.06.20130 likes
Ben niet naar het ziekenhuis geweest dat heb ik afgeblazen en heb netjes afgebeld!Waarom moet ik boos op je zijn Yboika je hebt toch niets gedaan! !Wat had ik gedaan van het weekend een grote bbqavond gehad en Zondag wat gerommeld
Citeren20.06.20130 likes
Hoe ziet mij weekend eruit...,

Overmorgen een evemement EHBO en een beetje poetsen het huis

De dag daarna is mij zoon jarig de 23e juni,dan wordt hij 10 jaar en krijg heel veel leuke kado's en tip

iedereen een fijn weekend
Citeren20.06.20130 likes
morgen naar onze patrick woerden zijn verjaardag vieren

Advertise here!!

Citeren21.06.20130 likes
vanavond bij een collega op de koffie en zaterdag middag of avond ( weet ik nog niet ) een verjaardag,dan weekend weer bijna voorbij
Citeren22.06.20130 likes
na werk aankomst thuis,douchen enz, mail checken ,online spelletjes bij werken ondertussen FB dan miss f f jointje roken bij maatje dan weer naar huis computeren een game of chatten hiero dan omstreeks half 2 snachts begind freaknight kijk ik standaard elke week onder tussen beetje gamen chatten enz enz tot 04 komen Sander en Wijnand mijn fav tot half 6 dan weer gamen slapen doe ik niet ga gewoon door ben het nu zo onderhand wel gewend dan weer gamen,langs matties,chatten,stofzuigen afwas moet ook gebeuren heb niemand die heb voor me wil doen :( dan meestal rond uurtje 23 /0 helemaal naar de kloten en aan de Laden in bedde sondag is meestal weer zo'n dag Ik weet het zit nog al in een Sleur Toe aan verandering Maarjah Beauty without intelligence is a masterpiece painted on a napkin XD enz
Citeren23.06.20130 likes
Yboika nog van harte gefeliciteerd met Patrick en velen jaren hierna
Citeren28.06.20130 likes
Bijna weekend voor de meeste en mijn weekend is net begonnen, voor mij is het een rustig weekend. Niet veel doen gewoon even de achtertuin doen. ..

Wat gaan jullie doen....
Citeren03.07.20130 likes
zondag is er hier de oldtimerdag,ik ga wel ff kijken mits het redelijk weer is natuurlijk

Adverteer hier