Citeren21.02.20130 likes
Niemand hier iets geschreven/getyptwat gaan jullie doen aankomende weekend doen!!
Je hoef hier niets typen het mag....
Je hoef hier niets typen het mag....
Advertise here!! |
Citeren21.02.20130 likes Niemand hier iets geschreven/getyptwat gaan jullie doen aankomende weekend doen!!
Je hoef hier niets typen het mag.... |
Citeren21.02.20130 likes Zal ik hier eens wat hier typen Wolf? Ik ga dit weekend een rondje treinen door Nederland.Vrijdagavond weg en ik zie wel waar ik terecht kom hahahaha.Tijd aan mezelf Ik wens iedereen een hele mooie weekend toe. Grtjes Buck |
Citeren21.02.20130 likes Ik ga zaterdagavond naar mijn oude buurvrouw toe,gezellig kletsen met een aantal vrouwen en zondag lekker niksen |
Citeren22.02.20130 likes Vanavond gaat ome Marwin naar kleine toe, en zaterdag avond stappen, zondag tassen inpakken voor oefening. |
Citeren23.02.20130 likes Goedenmorgen all
De buurjongen is het weekend bij ons en zijn ouders zijn een weekend naar Belgie toe ook lekker.We gaan even kijken wat hij graag zouden willen doen samen met mijn zoon,we zijn met zijn drieetjes en Zondag is ernog geen planning,wens jullie allemaal een prettige weekend, |
Advertise here!! |
Citeren23.02.20130 likes Hoi wolf Ik wens jou een plezierig weekend met zijn 3 e Ik ga niet zoveel doen, ben soms net een oud omaatje zo moe. O ja vanav komt er een mooie film Wel iets voor jou ..... Dances with wolves. Nou fijn weekend. |
Citeren23.02.20130 likes Goedenmorgen Beer Mij wens is dat jij ook een goed weekend hebt Dances with wolves kan ik dromen Beer die hebt ik zoooo vaak gezien kan er niet genoeg van krijgen maar thnxx zoennn |
Citeren23.02.20130 likes Wolf Ik had ergens op forum gelezen dat jij die heel mooi vond. Ik zie wel wat het weekend mij brengt, ik hoop veel plezier lol en gezelligheid. Maar meneertje wolf hoe is het allemaal bij jou Je mag het me ook mailen, ben er wel benieuwd naar . Knuffff beertje |
Citeren23.02.20130 likes Kom je toch even naar de kamer dan kunnen we kletsen maar wil je wel even bellen niet iedereen hoeft het te weten hoe en wat Beer..,dat zou ook kunnen mailen
|
Citeren23.02.20130 likes Hey wolf ik kan niet naar scroll zit nu op mijn mobiel En ja daar kan ik mee bellen Maar geef me nummer niet want dat vragen er meer sorry. Maar mailen mag hé Fijn weekend in ieder geval en knufff |