|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten mijn weekend was super, zaterdag eerst gewerkt, toen lekker met manlief de stad in geweest en naar de markt, savonds verjaardag van mijn schoonzusje en daar waren we snachts van thuis. Zondagochtend koffie gedronken bij schoonouders en smiddags heerlijk bij de ikea gelopen en nieuwe keukenstoelen gekocht. Zondagavond boer zoekt vrouw gekeken en maandag was manlief nog vrij en toen zijn we aan het water een broodje gaan eten en naar wat kringloopwinkels geweest en naar de mediamarkt, en heb daar een nieuwe mobiel gekocht voor mezelf Dus een super weekend gehad
|
Mijn weekend niet,jullie weten er alles van af ik hou het kort...
|
Ruzie met mun ouders. Verdikkie |
Jenice is het al goed Ik hoop het wel lieve meid, want ruzie is niet prettig
fijne avond en spreek je snel
knufff bella |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve wolf, wat vervelend voor je, pas goed op jezelf en heel veel sterkte met alles, dikke kus en knuf
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik heb zaterdag een volleybal toernooi in Schagen en zondag ga ik met me nichtjes naar de bioscoop skyfall kijken. Fijn weekend alllllllllllll |
vandaag niet zo veel gedaan,want de dag net begonnen.In de vroege morgen had mij zoon gevoetbald[competitie],straks boodschappen doen en vanmiddag langs mij moeder en Zondag lekkere paling eten in Elburg!!
fijn weekend |
nog een dag werken dan is het weekend maar de meeste mogen/moet werken
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik mag morgen inderdaad ook mog werken wolf, maar als ik dan thuiskom ga ik even naar de voetbal kijken denk ik bij mijn zoontjes, en dan lekker douchen en niets meer doen. Zondag verjaardag van mijn neefje in Eindhoven, dus zondagochten vroeg weg en savonds laat thuis
|
|