Citeren06.03.20130 likes
We hebben elkaar gesproken in de kamer Beertje,het gaat goed met mij,maar dat wis je toch....
Advertise here!! |
Citeren06.03.20130 likes We hebben elkaar gesproken in de kamer Beertje,het gaat goed met mij,maar dat wis je toch....
|
Citeren07.03.20130 likes mn weekeinde ??? zondag na kerkrade , feyenoord moet daar spelen ! dus bier , bier en bier !
|
Citeren07.03.20130 likes lekker lekker Roger,ik wacht wel als het weekend is
|
Citeren07.03.20130 likes vrijdagavond de lichtjesoptocht hier en zondag een verjaardag |
Citeren07.03.20130 likes Oke Mops en Zaterdag?
|
Advertise here!! |
Citeren08.03.20130 likes hmm zaterdag niksen denk ik en jij wat ga jij doen? |
Citeren08.03.20130 likes Ik ben op dit moment weer bezig met rondje treinen door nederland. Eens kijken waar ik nu allemaal wel nie beland dit weekend |
Citeren08.03.20130 likes
Best wel druk,morgen ga eerst even kijken bij mij zoon voetbal,daarna boodschappen doen en vervolgens met mij dochter naar jazz ballet toe en ga op de avond lekker gezellig dineren en Zondag mogen mij kinderen vertellen wat ze willen doen.Maandag rust uitslapen...., Zo Rolmops hoe was [vr.]lichtjesoptocht... fijn weekend |
Citeren09.03.20130 likes Een druk weekend dus wolf maar wel leuk.Lekker uit eten,gezellie,Haha maandag weer bijkomen van het weekend,geniet ervan.
De lichtoptocht was leuk,het duurde alleen 3 kwartier voordat ze eindelijk kwamen,ondertussen stond ik te vernikkelen buiten jij ook fijn weekend |
Citeren09.03.20130 likes Hoi Rolmops,
Zo is het voetbal afgelast of gewoon in de regen voetballen mijn zoon heeft gewonnen met 3-1 uit was top voetbal en was koud en vochtig maar ja was gezellig.Nu ff kijken hier daarna naar jazz ballet voor mij dochter..,wat ga jij vandaag doen Rolmops.. vanavond ga ik met vrienden dineren |