Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren22.06.20120 likes
Hele weekend minigolfen in Putten. Mijn tweede NK van dit jaar.
Citeren24.06.20120 likes
werken en slapen
Citeren02.07.20120 likes
ziekenhuis en ziekenhuis
Citeren06.07.20120 likes
Misschien wel bbq of wel pizza op de bbq als het mooi weer blijft of ik ga met de kids uit eten ofzo

Provincie Utrecht heeft vakantiegezellig
Citeren07.07.20120 likes
Mijn zaterdag.

Vanmorgen opgestaan. Ik moet werken vandaag maar wil eerst wakker worden. Ik plof op de bank neer om eerst wat te drinken. Daarna douchen, haren föhnen. Computer aanzetten en wat internetten.

Nog ruim anderhalf uur voordat ik de deur uit moet. Tijd zat. Beetje make-up, op de klok kijken. Huhhh een uur voorbij, hoe is dat mogelijk, maar goed ik hoef alleen nog maar mijn kleding aan te trekken, mijn lenzen in te doen, wat créme in mijn haren te smeren en het vast te maken. Nog een ruim half uurtje dus.

Ik trek een broek aan en mijn schoenen zo heb ik tenminste het idee dat ik stapklaar ben, alleen de bovenhelft ontbreekt nog. Oh ja, eerst maar weer naar toilet, broek uit, broek aan...pfff, wie verzint het om op zaterdag te werken. Zonder bh en trui loop ik weer naar de badkamer. Mijn lenzen doe ik in, dan mijn haren. Weer terug naar de slaapkamer. BH aan, maar ja, welk shirt? Ik loop weer naar de werkkamer en ga weer achter de pc zitten. Nog 2 minuten dan vertrekt de tram. De tram??? Ships ik moet rennen.

Ik ren naar de slaapkamer, ruk een trui uit de kast. Eigenlijk wil ik ook nog een ketting om. Ik ren naar de woonkamer en trek een lade open met kettingen en armbanden. Gaat dat ding niet vast maar ik ga niet de deur uit zonder, want ik wil hem persé om. Gaatje te strak, gaatje te los, gaatje te strak. Niet meer los te krijgen want mijn haar zit ertussen. Eindelijk ben ik zover, en waar zijn mijn sleutels nu?

Ergens in een van mijn tassen. De laatste die ik heb gehad. Ik zie sleutels liggen van de vergaderzaal, van mijn werk, maar waar is de huissleutel. Ja hoor, in de voering van de tas, ergens door een gat geschoten binnen in de tas. Ik prutsen met mijn vingers tussen de voering, ondertussen op een neer springend en gillend. #$% sleutel, kom op nou, ik kom anders te laat.

De sleutel hoort me niet maar ik krijg hem uiteindelijk wel te pakken. Ik in een snel tempo naar de tram. Midden op de rails blijf ik staan om te kijken of hij eraan komt in de verte. De tram is er en ik kom precies op de klok binnen op mijn werk.

Goed hé? Van de week was ik al twee keer te laat, dus er zit verbetering in. Ik had vandaag veel Duitsers en een rus die ik te woord moest staan. Duits versta ik perfect, net zoals ik het spreek, maar die rus die was iets aan het vertellen en ik verstond af en toe een woord wat Duits leek. Verder geen idee wat die man allemaal zei maar ik heb er maar iets van gemaakt wat ik wel verstond. Af en toe 'ja' zeggen helpt ook soms, alsof je het helemaal begrijpt.

Hij bulderde van het lachen en ik lag ook in een deuk. Geen idee waarom die man lachte want ik heb er geen donder van verstaan. Ik hopen dat hij me geen oneerbiedige voorstellen heeft gemaakt want ik heb overal 'ja' op gezegd. Uiteindelijk heb ik hem maar een visitekaartje van mijn werkgever mee gegeven .

De laatste minuut op mijn werk. Ik had net het licht aan een kant uitgedaan komen er nog een paar mensen binnen. Zucht...eigenlijk stond ik op het punt om naar huis te gaan, dus heb ik maar snel de deur dichtgedaan voordat er nog iemand binnen zou komen.

Een kwartier later ging ik weg nadat ik de mensen vriendelijk te woord heb gestaan en kon ik de boel afsluiten. Ik miste net de tram en moest wachten. Bijna thuis gekomen begon het te regenen. Ik heb gelijk al mijn kleding uitgegooid. Nieuw T-shirt aangetrokken en nu zit ik achter de pc te schrijven.
Mijn dag is voor meer dan de helft voorbij en het lijkt net of ik niets gedaan heb.

Morgen is het zondag, en dan ga ik uitslapen. Geen idee wat ik verder ga doen.

Advertise here!!

Citeren21.07.20120 likes
Jij houd wel van typen Yina,je zou een boekenschrijver kunnen wordengeweldig

Ik hou het lekker kort;vandaag even de tuin doen en wat huishouding en s'middags mij dochter ophalen en vanavond bbq met zijn tienen!!

Zondag;we zien het wel

wens jullie all een goed zonnig weekend
Citeren26.07.20120 likes
Zo ik heb enkele dgn vrij genomen omdat deze week lekker weer is want de verwachtting dat het volgende minder weer wordt ff erop uit samen met de kinderen,straks ff naar het strand en gezellig naar mensen kijken!!

ff genieten voor deze dgn

Bonn,hoe gaat tie lekker zweten op de fiets als je de post weg brengt

Wens iedereen een fijne dag/vakantie/ereven tussen uit
Citeren16.08.20120 likes
Nog een paar dgn vrij genomen,nu nog dat kan kan het helen en het weekend staat voor de deurmaar mag genees zwemmen ik mag wachten tot de ontstekking weg is en misschien moeten de hechttingen nog even blijven zitten want volgende week terug naar het ziekenhuis ben wel benieuwd wat ze gaan doen,ik doe helemaal niets dit weekend,ff uitziekenmoi ben douw
Citeren17.08.20120 likes
Ik denk dak dit weekend veel in het bubbelbad zit.
Citeren17.08.20120 likes
wassen, strijken en bijkomen van een waanzinnige vakantie

Adverteer hier