Citeren19.08.20120 likes
Wolf, gaat het nu met die medicijnen wat beter?
Advertise here!! |
Citeren19.08.20120 likes Wolf, gaat het nu met die medicijnen wat beter? |
Citeren19.08.20120 likes ik heb niet genoeg medicyndrank >>>.bier in huis
kom in nood als vanmiddag 37 grden word , this doktersadvies >veel drinken dan |
Citeren19.08.20120 likes en koffie, heb je uiteindelijk genoeg gedronken vandaag?
|
Citeren23.08.20120 likes Nee Bella,mag morgenochtend even terug naar het ziekenhuis,ik heb een ontsteking op de wang,ik wordt er niet vrolijk op duseven afwachten wat men gaat vertellen!!Dus ik kom niet op kletsen misschien volgende maand of in de maand oktober,ik kan het niet zeggen mij gezondheid gaat voor!!
Oke succes Plant met het drinken van jou bier Drink alleen maar water mag niet aan de drank Plant maar dat komt wel weer als ik mezelf beter voelt!! fijne avond allemaal |
Citeren23.08.20120 likes Wolf kusss Was even om je een beetje op te peppen Succes morgen Groetjes bella |
Advertise here!! |
Citeren24.08.20120 likes Wat ik gekregen hebt medicijnen zware pillen voor de ontsteking die mag ik 2* p.d. slikken!!Dat ben ik niet blij mee [je wordt er suf van}dat wordt geen fijn weekend voor mij,maar was even vanmiddag eventjes op kletsen was ff leuk,
wens jullie alle een fijn weekend, |
Citeren24.08.20120 likes hey wolf ,op chat kun je beter maar suf zyn ,whaaaa
fyn weekend iedereen |
Citeren25.08.20120 likes Hoi Plant ervaring ermee op de chat hihihi,
Dank je Bell wel een beetje verbetering maar moe en suf van die medicijnen,het komt wel goed hoop ik!! jullie ook een goed weekend |
Citeren25.08.20120 likes nou wolf ,ik heb geen medicynen ,maar zou er spontaan aan beginnen na uurtje chatten
|
Citeren26.08.20120 likes Mijn weekend uhmmmm jaaa daar,kan ik niks over zeggen
Tis me laatste vakantiedag |