Citeren04.12.20110 likes
Mijn weekend was gezellig en is nog niet voorbij
Wolf ik hoop dat het gezellig was in slagharen
Voor iedereen nog een fijne zondag
Wolf ik hoop dat het gezellig was in slagharen
Voor iedereen nog een fijne zondag
Advertise here!! |
Citeren04.12.20110 likes Mijn weekend was gezellig en is nog niet voorbij Wolf ik hoop dat het gezellig was in slagharen Voor iedereen nog een fijne zondag |
Citeren04.12.20110 likes Mijn weekend was tot nu toe......
|
Citeren06.12.20110 likes Nee Bella,ik ben niet in Slagharen geweest wegens dat het beetje rot weer was,dus we gingen maar zwemmen dat vinden de kinderen ook goed,daarna mini golf daarna wezen uit etenMaandag was het rustig en vandaag naar het ziekenhuis geweest voor mezelf...,wens iedereen een fijne dag tot klets...
|
Citeren09.12.20110 likes
Geachte chatters wens jullie allemaal een heerlijk,fijne,gezelligheid met vrienden of fam. een goed weekend en let op met drinken als je de deur uit gaat!!
mvg wolf handd en zoenn |
Citeren09.12.20110 likes morgen nog even werken, en dan lekker douchen en smiddags de kerstboom neerzetten...... Zondag even naar mijn schoonouders en schoonzus
|
Advertise here!! |
Citeren09.12.20110 likes Jeetje Bonn nu pas de kerstboom kunst of echt,ik merk het wel wat het dit jaar wordt ben wel nieuwgierig wat het wordt hihihi,maar jij ook een fijn weekend en we kletsen snel weer met elkaar....zoennn Bonn,misschien helpen je kinderen wel,mijn kids hebben ook geholpen afgelopen Wo.opgetuicht vol gehangen met chocolaadjes elke dag eentje eruit halen vinden ze super en lekker zoennnn |
Citeren09.12.20110 likes wolf, normaal zet ik de kerstboom ook al eerder, maar ik wilde eerst geen boom, maar de kids willen het heel graag dus heb ik besloten om er toch maar 1 te zetten..........wij hebben een hele nare periode achter de rug.............maar fijn weekend, dikke kus en knuffff
|
Citeren09.12.20110 likes Dat weet ik Bon lieverdik zit je een beetje te plagen meer niet,je ken toch ,mij een beetje,ik zal de volgende keer aan je vragen of ik je mag plagen oke wens jullie ook een goed weekend en we kletsen snel weer |
Citeren09.12.20110 likes lieve wolf, dat hoef je niet te vragen, maar dacht dat je het niet mee had gekregen, en ik jou dus uit wil leggen waarom ik nu pas de kerstboom ga zetten, fijn weekend, dikke kus en knuf
|
Citeren09.12.20110 likes Bonn
Komt wel goed schatje' Niet alles maar nu weet ik het fijn weekend en een dikke knuffellll |