Citeren26.10.20110 likes
Haha zou dat Wolf.
Maar Bella heeft wel hulp nodig bij dat pakketje.
En gezelligheid mag toch
Maar Bella heeft wel hulp nodig bij dat pakketje.
En gezelligheid mag toch
Advertise here!! |
Citeren26.10.20110 likes Haha zou dat Wolf.
Maar Bella heeft wel hulp nodig bij dat pakketje. En gezelligheid mag toch |
Citeren26.10.20110 likes Hoop dat het wekend weer vol lekkee dingen zit dan in het afgelopen weekend XXX freakie |
Citeren26.10.20110 likes Word voor een super weekend,nog een dag werken dan ben ik vrij...heerlijk,ken niet meer wachten Wolfke |
Citeren28.10.20110 likes Voor de meeste is het weekend maar ook enkele mogen morgen werken Gaat Bella/Bonneke/Freak of Plant iets leuks doen dit weekend voor degene die al weekend hebben Voor mij is te veel om op te noemen,zo veel doen maar wens jullie allemaal een knuffel weekend of iets minder en een prettig weekend tot weer hier of anders zoennn en handd |
Citeren30.10.20110 likes Wolf, bella heeft een druk weekendje achter de rug.
Maar familie in de achterhoek, is toch 224km rijden. Voetbal van de kinderen, en vandaag zelf voetballen pas laat dus eerst lekker uitgeslapen En jij wolf heb jij nog iets leuks gedaan op je vrije dag? Knufff Bella |
Advertise here!! |
Citeren31.10.20110 likes mijn weekend was druk, werken en in het ziekenhuis gezeten......
|
Citeren05.11.20110 likes Ja/nee,het weekend ging goed heel veel leuke dingen gedaan met mij kinderen was goed weer,ff naar het strand geweest,daarna wezen uiteten,Zondag was een rust dag niet zo veel gedaan,maar afgelopen Maandag {31okt} kreeg ik een telefoon van de politie dat mijn vader een motor ongeluk,dus ben direct naar huis gegaan naar mijn moeder gereden,vanuit daar naar het ziekenhuis in Utrecht.Op dit moment is het stabiel,dus vandaar dat ik niet in chatroom of op forums ben,wens je een prettig weekend Bella en een zoenn voor iedereen
|
Citeren05.11.20110 likes Wolf knufff, ik stuur je even een berichtje |
Citeren06.11.20110 likes Wolf, hoop dat het goed komt met je vader.
|
Citeren08.11.20110 likes Beetje voor beetje gaat het Freak het is nu stabiel,ik heb alles al voor thuis geregeld,hij mag voor mij thuis komen,
Het weekend was niet zoveel alleen veel in het ziekenhuis gezeten genees genoten van het weer, |