Citeren26.07.20110 likes
Hoe ziet mn weekend eruit...
is dat een instinker??
Nuja, die begint op vrijdag avond en eindigt op zondag avond...
Grtz
C.
is dat een instinker??
Nuja, die begint op vrijdag avond en eindigt op zondag avond...
Grtz
C.
Advertise here!! |
Citeren26.07.20110 likes Hoe ziet mn weekend eruit...
is dat een instinker?? Nuja, die begint op vrijdag avond en eindigt op zondag avond... Grtz C. |
Citeren28.07.20110 likes zaterdag nog even 2 wijken lopen en dan heb ik 3 weken lang weekend................. Zondag nog even naar het ziekenhuis naar mijn zwager
|
Citeren28.07.20110 likes We hebben nog geen plannen voor weekend.
|
Citeren11.09.20110 likes Zo hebben jullie gisteren nog genoten van het weer ik wel heerlijk gewerkt daarna een beetje verkeer geregeld en ehbo gedaan,vandaag geen plannen... |
Citeren11.09.20110 likes Als droog blijft, gaan we vanmiddag nog ff naar de kermis. |
Advertise here!! |
Citeren11.09.20110 likes eerst voetbal met de kids, dan zondag middag naar de kermis.
Maandag werken tot 12.00u en dan weer naar het cafe. Moet toch niet gekker worden met Bella Maar gelukkig is het maar 1x per jaar kermis op ht dorp |
Citeren20.09.20110 likes heerlijk weekend voor mij maar voor jullie ff niet,heerlijk ff rust,morgen uitslapen kids naar school brengen even wat kleine klusjes doen,overmorgen uitslapen even met de kinderen eten enweer naar school brengen,s'middag kids halen gezamelijk een broodje eten dan naar school,Vrijdag een vrije dag voor mezelf,dan is het meestal weekend voor de meeste van jullie....
|
Citeren25.09.20110 likes Het weekend is heerlijk omdat de zon schijnt als dat het zo aan houd,zou lekker zijn,naar het bos,strand of ver koeling zoeken een teras,wandelen,niks doen,maar wens jullie fijne dgn
|
Citeren21.10.20110 likes Goedenmorgen all
Het is weer lekker zonnige wel een beetje fris en het is Vrijdagochtend en is weer bijna zover weekend voor de deur heerlijk,misschien naar het strand,bios en een verjaardag, Jullie ook een heel goed weekend |
Citeren22.10.20110 likes gewoon lekke rustig aandoen en even bijtanken, verder even bij schoonouders op de koffie
|