Citeren13.04.20110 likes
Weekend? tis net woensdag... weet ik veel hoe mn weekend eruit ziet... geloof zonnig
Advertise here!! |
Citeren13.04.20110 likes Weekend? tis net woensdag... weet ik veel hoe mn weekend eruit ziet... geloof zonnig
|
Citeren13.04.20110 likes inderdaad naatje, het is nog maar woensdag Ik mag nog 3 dagen werken voordat ik weekend heb |
Citeren13.04.20110 likes owww zullen we ruilen Bonn? Jij mag 3 dagen werken ik moet 3 dagen werken... dan liever ruilen en dan blijf ik gewoon thuis
|
Citeren13.04.20110 likes hahaha is goed hoor nen, ik heb het geluk dat ik niet hoef te werken, dus ik MAG werken, maar als je wilt ruilen vin dik helemaal goed hoor meis, lofjoeeeee
|
Citeren15.04.20110 likes Wat was het vanmiddag gezellig een verjaardag en Zondag ook een verjaardag dan is mij meiss jarig,ik zal haar in het zonnetje zetten,ik geef haar een collier met een hangertje met een diamant erin,Mag wel wat kosten toch,je wordt maar een keertje 45 jaar en dat is mijn weekend,de laatste dagen ben ik hier niet meer geweest te druk,oja ik zal Bonn ff een mailtje sturen ben het even ontschoten maar het komt goed en hoe is jou weekend bonn of Freak...
prettig weekend wordt weer een super weekend veel zon heerlijkkkk zoennnnnnnnnnnn & handddddddd |
Advertise here!! |
Citeren15.04.20110 likes weekend ???? gewoon 1 dag vrij zondag weer aant werk |
Citeren15.04.20110 likes ik moet morgen de hele dag werken en zondag op visite en bbqen
|
Citeren15.04.20110 likes wij gaan morge naar amsterdam,, auto rai
|
Citeren15.04.20110 likes ik mag morgen nog even werken, en als ik klaar ben even douchen en omkleden en dan even gezellig naar de stad en de markt. Zondag gewoon lekker rustig aan doen............... Wolf, je moet niets he, kijk maar wanneer je tijd en zin hebt om mij een mail te sturen, dikke kus en knuff en geniet van je weekend
|
Citeren15.04.20110 likes Ik ga proberen er een leuk weekend van te maken, Wolf. Heey leuk dat je meisje zondag jarig is,,, al vast gefeliciteerd Maak er een mooie dag van samen |