Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren30.03.20110 likes
Volgens betrouwbare bronnen wordt het dit weekend mooi weer, dus wordt het een terrasjes weekend.
Citeren30.03.20110 likes
dat heb ik ook gehoord, 22 graden wil het zaterdag worden, dus dat wordt zeker genieten, wij gaan naar voetbalwedstrijd kijken van onze zoontjes, en daarna de stad in, dikke kus en knuf
Citeren08.04.20110 likes
Vandaag is het feest want Bonnnnn is jarig, meiss van harte gefeliciteerd hopelijk heb jij veel kado's gehad van je man en kinderen en ook van je familie en vrienden of je gaat het vieren in het weekend mag ook het is zeker goed en zonnig weer genieten maar en een heel fijn weekend en een zoennnnnn van wolf....

Mijn is niet zo best....werken geeft niet kom wel een dag vrij waar ik iets aan heb!!

Iedereen een fijn weekend tot op de scroll

handdd 7 zoennnn

mvg de WOLF
Citeren08.04.20110 likes
het was inderdaad best wel een feest lieve wolf, de dag begon alleen niet zo mooi voor mij, maar later kwam het allemaal goed. ik heb er dit jaar voor gekozen om er niet zoveel van te houden, ik ben met manlief weggeweest en vanmiddag kwamen de kids thuis en die hebben alles verzorgt voor een geweldige gourmet met alles erop en eraan. Na het eten met man, en kinderen cadeautjes uitgepakt, taart eten en hapjes en drankjes, en nu ligt iedereen uitgeteld op bed Ik ga ook slapen zo, dus welterusten en wolf, je had me een mail gestuurd, maar heb op het verkeerde knopje gedrukt, zou je mij die mail nog een keer willen sturen, want ik heb hem niet gelezen omdat ik hem per ongeluk heb verwijderd, krijg je he als je ouder wordt dank je wel alvast en een fijn weekend, dikke kus en knuf
Citeren08.04.20110 likes
Ik lees het, jij heb een fantatische dag gehad Bonn
En heb jij leuke cadoo,s gekregen van je kids?
Leuke avond verder, dikke kuss,knuff

Advertise here!!

Citeren08.04.20110 likes
Ik ga dit weekend.. lekker de beest uit hangen
Citeren08.04.20110 likes
freek, ik heb enorm veel gekregen, enveloppen met geld, een bank dus, maar dat wist je al, en vandaag kwam manlief met een onwijs grote bos rozen, krasloten, en een zak drop, douchegel met deo van mijn dochter met chocola, van mijn zoontje een mega zak drop, en van mijn andere zoontje oorbellen, haarlak en haarschuim, en nougat heel veel kaartjes en superlieve smsjes van mijn zus, broer, schoonzussen en mijn collega`s en van mijn baas kortom een geweldige dag, maar mijn dag begon niet zo leuk, mijn vader is weer behoorlijk ziek, huisarts is weer geweest en het blijft gewoon heel zorgelijk voor ons en het gaat helemaal niet goed met hem. We moeten maar weer zien waar dit heen gaat. Maar ik wens je nog een fijne avond, ik ga slapen, welterusten en een heel fijn weekend lieve freek en dank je wel voor alle lieve berichtjes en zo, ben blij om je te leren kennen
Citeren08.04.20110 likes
Jij bent egt verwend,Bonn

Maar jammer dat het weer wat minder goed met jou vader.
Hoop egt dat het weer goed komt.
Heey weltruste, slaap lekker........kussiessssss
Citeren09.04.20110 likes
lieve freek, dank je wel en ik wens je nog een fijne avond en voor morgen een fijne zondag. VOlgende week mag ik weer de draad proberen op te pakken, zal best wel tegenvallen, maar goed het is niet anders, en we hebben het superfijn gehad door samen vrij te zijn, dikke kus en knuf een mega nachtzoen
Citeren09.04.20110 likes
Thnx bonn, zal wel ff tegen vallen , maar jij heb een fantatische vacansie gehasd ,tog?
dikke kuss, knuff...en een lekkere lange nacht zoen

Adverteer hier