Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren16.04.20110 likes
Freek hoe was het in Amsterdam, mooie nieuwe auto gekocht?

Wolf ik wil je bij deze alvast feliciteren met je meisje en ik wens jullie een hele fijne dag toe, dikke kus en knuf
Citeren17.04.20110 likes
Straks naar stage dus mijn weekend is voorbij
Citeren17.04.20110 likes
Goedenmorgen all

Bonn en Freak hartelijk bedankt voor deze felicitatie''s,jullie ook een fijne Zondag!!

Fijne Zondag zoennn & handd
Citeren17.04.20110 likes
Heey Bonn, nee heb al een nieuwe auto Bonn.
Maar was mooi in amsterdam,zijn nog ff de stad in geweest.
Goeie morge trouwens
Wordt mooi weer van daag, dus geniet van je zondag lieve Bonn.
Dikke kuss,knufies
Citeren17.04.20110 likes
ff gezellig gekletst net en zo meteen stozuigeren boven en wasje buiten hangen en beetje luieren

Advertise here!!

Citeren19.04.20110 likes
freek, leuk, wij gaan ook altijd minimaal 1 keer per jaar een dagje naar Amsterdam, geweldige stad en het is altijd weer genieten en we kijken onze ogen altijd uit
Nou hoe gaat mijn komende weekend eruit zien, druk druk en nog eens druk, misschien eerst werken zaterdag en daarna naar Eindhoven naar de verjaardag van mijn zus en zwager, en dan zondag heerlijk genieten van het mooie weer en misschien een paaswandeling maken, dan savonds naar paasvuur en maandag zien we dan wel weer
Citeren01.05.20110 likes
hoe ziet je weekend eruit,

die ziet er niet uit na koninginnendag

Citeren08.05.20110 likes
Hoe was mijn weekend,gisteren terug gekomen uit Luxenburg,helemaal geweldig mooie landschap veel gedaan en vandaag is het moederdag,ze heeft heel veel kadootjes gekregen en zodadelijk ff naar de plassen want het is mooi weer,
Citeren17.06.20110 likes
weekendje zwolle heerlijk na me ventje
fijn weekend allemaal!!!
Citeren17.06.20110 likes
haaaa,veel plezier in zwolle
enne geen vieze dingen doen he

Adverteer hier