Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

Hoe ziet je weekend eruit,

Advertise here!!

Citeren27.03.20110 likes
lieve wolf, ik heb al 2 weken weekend, en nog er komen nog 2 weken weekenden voor mij Maar goed ikhoop dat het klussen rond het huis gelukt is, jij nog een fijne zondag, dikke kus en knuf
Citeren27.03.20110 likes
Genieten dan Bonn heerlijk dan ken je leuke dingen gaan doen jij met je manneke en kids,vandaag super weer en dat voor de Zondag ,misschien kom ik je weer eens tegen op de topic,dat mag ook weer keen keertje gebeuren vind je niet

zoennn & knufff
Citeren27.03.20110 likes
mijn weekend ziet er als volgt uit

namelijk ik heb nou geen weekend,
moet nog 3 dagen stage en dan woensdag pas vrij een dag!!
Citeren27.03.20110 likes
arme willie werk ze dan maar meis, en geniet woensdag van je vrije dag, dikke kus en knuf

wolf dat gaat helemaal goedkomen, we genieten enorm, helaas zit de helft er alweer op, maar het is helemaal super, hadden we veeeeeeeeel eerder moeten doen
Citeren27.03.20110 likes
Hoe mijn weekend er uit ziet/zag?
In 1 woord super..........
En nu gaak het lekker af sluiten

Advertise here!!

Citeren27.03.20110 likes
jammer freek, maar begrijp het wel, ik wens je een hele fijne werkweek toe, dikke kus en knuf
Citeren28.03.20110 likes
Dankjeeee bonn, nog 2 avonden en dan heerlijk een dag vrij na 9 dagen!!
Citeren29.03.20110 likes
Mijn weekend was super.. Nu wacht ik alweer op de vrijdag..
Citeren30.03.20110 likes
mijn weekend is maar kort, ik werk elek zaterdag en zondags zijn we vaak weg of hebben visite.
en dan maandag gewoon weer aan het werk.

1 ding scheelt het hele gezin werkt op zaterdag dus dan is het ook niet zo vervelend.
Citeren30.03.20110 likes
Mijn weekend is ook heeel kort, heb vandaag toevallig een dagje vrij.... nu op naar vrijdagmidag dan wel weekend tot maandag 16.15

Adverteer hier