|
|
|
Anonymous Undefined 65738 berichten heyyyyyyyyyyyyyy chat vrinden......wil even zeggen dat ik het een kei leuk uitje vond, leuke muziek, en lekker veel gedanst......hihihi met rinse en sasja, en pacco genoot van een afstandje.
Moeten we nog is over doen..................yessssss tot snel!!!
Aleen jammer dat Amber zich niet goed voelden, en naar huis moest, volgende keer beter jaco en moekie en mark kussssss jes voor allemaal.
wonderfull |
Anonymous Undefined 65738 berichten oeps iets vergeten.......Timberland jij mag er ook wezen hoe je dans, hihihi gaaaaaaaaaf jes
ps kan je die gekken foto,s naar mijn mobiel versturen.........??
lieve groet wonderfull |
Anonymous Undefined 65738 berichten het uitje was zeker weer erg gezellig!!  ben veilig thuis gebracht door tim en sas!! mijn dank is groot !
xxxxx muts |
Anonymous Undefined 65738 berichten heeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllll plezant en gezellig, we hadden echt langer willen blijven maar moesten zo vroeg op vandaag, spijtig maar het was heel leuk,
groetjes en knuf van sasha en prosser |
Anonymous Undefined 65738 berichten Dank je wel Wonderfull!!!!!!
Sorry, dat we al zo vroeg vertrokken!!!!!!! maar ik heb in de 7 uur dat ik heb jullie mogen zien ENORM genoten, weet je!!!!
Dit gaan we vaker doen...............
Ik wil meer, en dan blijf ik tot in de late/vroege uurtjes, dat beloof ik, bij deze...
XXX Jaco |
|
Anonymous Undefined 65738 berichten Hey lieve mensen,
Bedankt voor de leuke dag,heb geweldig genoten,zeker voor herhaling vatbaar.
Dikke kus,
Nathalie |
rinse Undefined 244 berichten Ook ik vond het heel gezellig, maar kan iemand mij vertellen waarom ik zo'n enorme spierpijn heb in mijn benen....?
Rinse |
pacco Undefined 538 berichten beter spierpijn in je benen dan zo'n bolle buik door de spa blauw  het was idd heel gezellig en we moeten het zeker nog een keer doen...alleen is rinse dan de bob en kan ik me eens laten gaan  xxx
pacco |
Anonymous Undefined 65738 berichten Heeeeeeeeeeeeeeejjj, Kvon ut ook kei gesellie, Alleen ''vervelend'' da DA weer moes gebeure op die dag, Had nog veel langer willuh blijvuh !!!!!! En de volgende x, gaan wij ook weer mee,,, Veel Liefs Van Amber xxxxxxxx |
Anonymous Undefined 65738 berichten haha rinse
vreemd dat je spierpijn in je benen hebt !! ik heb wel je armen steeds op en neer zien gaan  xxx muts |
|