Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

Het chatuitje was super !!!

Advertise here!!

27.06.20050 likes
het was wel leuk dat je erbij was amber !! en mark had ook nog iets lekkers voor ons achter gelaten.........

xxx muts
27.06.20050 likes
als jij je laat gaan pacco?? dus dat betekend dat jij dan gaat dansen, dat wil ik voor geen goud missen.

xxxx muts
27.06.20050 likes
Volgende keer in Uden, mss????? er zitten hier genoeg gezellige cafe's op de markt (Ons cafeej, Het Cafeeke, etc.) en het is voor onze zuiderburen (Limburgers en Belgen) ook niet zo ver, want die zijn er haast nooit bij!!!! En kwa eetgelegenheden keus ten over, Italiaans, Grieks (restaurant "Sirtaki" is een echte aanrader) Chinees, Japans of gewoon Nederlandse kost, heerlijk gewoon.
En op de markt kun je je auto gemakkelijk kwijt, en de markt is omringd door allemaal leuke cafeetjes, erg gezellig hoor!!! mss een ideetje?

Groetjes, Jaco
27.06.20050 likes
uhm,,,, toevallig MIJN sigarette ????????? hahaha
27.06.20050 likes
het was zeker heel gezellig weer wat meer mensen leren kennen en gezien helemaal toppie lieve kletsers

Advertise here!!

27.06.20050 likes
ja Jacco uden volgende keer...LEKKER CENTRAAL!!!!
Volgende keer gewoon weer in Nederland!!!!

kus,
rinse

p.s. ik vind je tof
27.06.20050 likes
ja, en de volgende keer zijn we er weer!

groetjes
xxxxxxxxxx
27.06.20050 likes
rotjeknor mss hahahaah (grapje)
28.06.20050 likes
hahahhaah shir ...... ik zal je aansteker bewaren amber, die krijg je terug bij het volgende uitje.

xxxxxx muts
28.06.20050 likes
Dank je Rinse, ik vond je ook erg tof, zaterdag!!!!!

Maar idd, Uden is geen optie, aangezien toch de meeste mensen (de harde kern dan) noordelijker wonen in Nederland.

Misschien, volgende keer Den Bosch (is ook erg gaaf) of Utrecht?

Jaco

Adverteer hier