Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen
 

Het Kletsen.com geverifieerd lidmaatschap

 
 
1

Advertise here!!

Citeren16.05.20070 likes
Hoihoi,

De laatste tijd hoor je steeds meer verhalen over pedofielen die chat sites gebruiken om nieuwe slachtoffertjes te vinden voor hun gruwlijke daden. Gelukkig heeft Kletsen.com hier (nog) geen last van, dit mede doordat wij vanaf de oprichting ons als doel gesteld hebben een nette toegankelijke site te zijn voor zowel jong als oud.

Door de aanwezigheid van moderators, tips voor veilig chatten en de Normen & Waarden zou het voor een ieder duidelijk moeten zijn wat wel en wat niet kan. Ook zijn wij continue bezig om het chat plezier voor onze leden te vergroten door nieuwe functionaleit toe te voegen maar ook door een zo veilig mogelijke omgeving te creeren.

Omdat pedofielen en andere ongure types zich niet laten stoppen door bovengenoemde maatregelen hebben we enige tijd geleden zowel de fluisterfunctie als de prive chat verwijderd voor alle leden, behalve VIP leden. Dat hiermee de goeden het met de kwaden moeten ontgelden blijkt wel weer en daarom gaan wij binnen enkele dagen het geverifieerd lidmaatschap aanbieden.

Om je lidmaatschap te verifieren moet je een formulier invullen met daarop je naam, adres, leeftijd, geslacht en een telefoonnr. Wij bellen je en sturen je vervolgens een brief met daarin een 8 cijferige code die je moet invoeren om de verificatie te voltooien.

Leden die de verificatie hebben voltooid krijgen een fluisterfunctie en meer rechten in de forums. Dit lijkt ons de manier om de goeden van de kwaden te onderscheiden want tja, als je niets te verbergen hebt ......

Vanaf donderdag aanstaande kunnen leden zich aanmelden voor het geverifieerd lidmaatschap. Je vind dan een nieuwe optie in je persoonlijk menu om het verificatie proces te starten.

Ik hoop van harte dat jullie dit initiatief, uniek in nederland (en misschien ook wel belgie) steunen door jullie allemaal aan te melden en zo een bijdrage te leveren aan een veiliger Kletsen.com want .....


.... veilig chatten, begint bij jezelf!

Groeten en we Kletsen.com,


Denre
Citeren16.05.20070 likes
Hoi Denre,

Een geweldig initiatief, mijn steun heb je in ieder geval en ik hoop de steun van vèlen!

Groetjes Suus
Citeren16.05.20070 likes
Idd geweldig, goed bedacht Denre. Ik ben benieuwd wat we hiervan gaan terugzien op andere bekende chatsites die de fluister/privefunctie ook hebben uitgezet. Tof dat Kletsen hierin dan koploper is

Groeten, Zyx
Citeren16.05.20070 likes
ik las vanmorgen weer in de krant dat iemand via i-net met twee jongen meiden had afgesproken en heeft ze beide verkracht in weesp dacht ik , te triest voor woorden dat er zulke mensen rond lopen
Citeren17.05.20070 likes
hoi denre , idd mijn complimenten , vind dit een prachtig alternatief om een gewoon lid alsnog de fluisterfunctie te laten gebruiken , en natuurlijk niet te vergeten blijft de site op die manier een stukje veiliger .

groeten Elvis

Advertise here!!

Citeren17.05.20070 likes
Ik had het gister nog met Snuff erover... op deze manier durf ik met een gerust hart mijn kids hier te laten chatten.

Citeren17.05.20070 likes
ja idd Shirley...van mij mogen ze bij dat soort mensen t zaakje er wel afhalen :( echt bah...supertof dat zoiets bij kletsen niet snel ongestraft meer kan (je gegevens zijn iig te achterhalen) Ik ben een zeer groot voorstander van privacy en het tegengaan van databanken, omdat die meestal verkeerd gebruikt kunnen worden, bij Kletsen staan de gegevens 1) wel veilig en 2) voor een goed doel. :D
Citeren18.05.20070 likes
denre ik kan maar 1 ding zeggen D**** GOOD IDEA TO DO SO MAN, ik doe hieraan mee want het is echt triest dat zulke lui dit doen ze zouden hun zaakje er met de kaasschaaf af moeten halen zonder verdoving grrrrrr wat heb ik een hekel aan die lui

gr Tomcat502
Citeren18.05.20070 likes
Citeren18.05.20070 likes
tom ....mag ik het doen met de kaasschaaf

maar denre echt super

dikke kusss peetje
 
 
1

Adverteer hier