Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen
 

Het Kletsen.com geverifieerd lidmaatschap

Advertise here!!

Citeren22.05.20070 likes
post? waar?
Citeren29.05.20070 likes
Citeren08.07.20070 likes
Citeren30.03.20080 likes
Ik ga niet zo maar gegevens geven aan jullie ivm privacy

is dit voldoende gewaarborgd?

das mijn vraag
Citeren29.05.20080 likes
blijft toch het gedoe rond mijn geheimnummer

stuur maar een brief met code en nummer van wonder naar mij en ik zal haar bellen en de code geven
jullie hebben mijn gegevens

eens omgekeerd doen dus.

blix

Advertise here!!

Citeren29.05.20080 likes
waar al die poes pas voor er zijn regels opgesteld en of je accepteert het of je draagt de gevolgen dat je minder privege's hebt maar zondag niet in de room dan
Citeren29.05.20080 likes
vissser misschien heeft blix daar gewoon een hele goede reden voor,net als ik die heb???
Kusss en knufff voor blix en visser
Citeren29.05.20080 likes
dat zal ik respecteren maar zeur er dan niet over je doet het of je doet het niet kussssssssss bonn
Citeren29.05.20080 likes
doet ie het of doet ie het niet
Ik doe het niet in ieder geval,dikke kusss en knufff
welterusten lieve visser,ik ga slapen,morgen en zaterdag nog super druk,maar het ging vanavond geweldig met trainen en heb supergesprongen en ben dus heel trots op mezelf en heb wel een beetje meer zelfvertrouwen voor komende zaterdag
Citeren12.06.20080 likes
Inderdaad Bonneke
ik heb daar een verdomd goede reden voor om mijn nummer niet te geven, maar ja ........ze luisteren niet naar mijn argumenten, terwijl men weet waarom dit zo is. Ze weten waar ik woon, die gegevens hebben ze, maar ja.....mijn nummer is hun heilig!

erg teleurstellend en belachelijk, ook al als je leest op scroll dat ik dan niet zuiver ben en wat te verbergen heb. JA ik heb wat te verbergen en dat is mijn telefoonnummer!!!

dus daarom stelde ik voor om het andersom te doen.
dan weten ze ook dat ik het ben, maar ja .....we moeilijk blijven doen.

blix

Adverteer hier