Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen
 

Het Kletsen.com geverifieerd lidmaatschap

Advertise here!!

Citeren12.06.20080 likes
hoezo ben je dan niet zuiver,ik ben ook zeker weten zuiver,maar ik heb ook een hele goede reden,maar ik geef mijn adres zelfs niet door,daar weet denre van,de reden ook maar goed ik vind het prima zo om niet geverifieerd te zijn,dan maar iets minder zijn en minder mogelijkheden maar ik heb er zeker niet minder pret om.
Ik wil en vraag niets van mensen,want ik ben niet zoekende en gelukkig getrouwd,dikke kussss en knuff blix,stiir anders een mail naar denre? of heb je dat al gedaan?
Ik vind jou wel zuiver hoor en vind je een lieverd
Citeren15.06.20080 likes
hoi

in mijn vorige reactie staat mijn relaas en heb er niks aan toe te voegen

ja ben zuiver hoor hahaha ( net spa bronwater )

groetjes
Citeren18.12.20080 likes
Ik heb de verify proces gestart.

Enige probleem wat ik wel zie is dat mensen vaak niet thuis zijn en er een kans is dat er dan juist gebeld wordt.

Vraag me af hoe dat fixxed wordt.

Het initiatief vind ik wel goed overigens. En is ook doenbaar bij een klein aantal leden (minder dan 500), daarboven lijkt het me een beetje tricky.
Citeren18.12.20080 likes
Hoi Thuru

Ik ben de gene die dan doet bellen
Als ze niet thuis zijn probeer ik op een andere tijdstip, en anders kom ik ze wel tegen op de chat en maak ik een afspraak kwa tijd
minder dan 500 hahah maakt niet uit, is een kwestie van bij houden, valt allenmaal mee, en die 500 ben ik al over heen

Gr Wonder

We kletsen.com weer
Citeren20.12.20080 likes
Wonderfull dank voor het antwoord.

Zoals je gemerkt heb was ik vrijdag avond niet thuis.
Zaterdag ben ik zowiezo vanaf 15:30 weg
Andere dagen ben ik gewoon thuis (tot de 24e middags) tenzij ik even voor een boodschap enzo weg ben.

Advertise here!!

Citeren20.02.20100 likes
waarom toch vragen om het telefoonnummer

blijf dat niet snappen

Citeren20.02.20100 likes
anders kan je toch niet gebeld worden blix om je gegevens te controleren
Citeren20.02.20100 likes
Carin je mag altijd mij bellen hoor als het nodig is,zou je mijn nr. willen hebben,hihihi

lol Carin
Citeren10.07.20100 likes
Dus,je verstuurt een sms en je wordt dan gebeld(voor gegevens).Je krijgt dan je verifieercode thuis toegestuurd.Word je daarna weer gebeld??
Citeren10.07.20100 likes
gezel, je wordt maar 1x gebeld en dat is voor je gegevens, en verder bellen ze je niet

groetjes soraya

Adverteer hier