Citeren27.10.20110 likes
Zou best een keertje op daten willen met jou, Bella.
Maar heb jij nog vacansie dan?
XXX Freakie

Maar heb jij nog vacansie dan?
XXX Freakie
Advertise here!! |
Citeren27.10.20110 likes Zou best een keertje op daten willen met jou, Bella. ![]() Maar heb jij nog vacansie dan? XXX Freakie |
Citeren27.10.20110 likes Freakske ![]() Ja nog heel deze week, en ben altijd op woensdag vrij ![]() Dus roept u maar, enne wat gaan we dan doen ![]() Xxx Bella |
Citeren28.10.20110 likes Ja wat gaan we doen Bella en Freak ![]() ik ben niet Wo. vrij ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren31.10.20110 likes Rick het is geen hoer, het is een man die zich aanbied voor een gezellig avondje uit. ![]() ![]() Wolf, ik heb een heel goed vak gekozen, tenminste voor mij wel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar jij gaat dus ook mee ![]() Maar spreken we dan wel af, wolf en freak dat ieder voor zichzelf betaald ![]() ![]() ![]() knuff Bella |
Citeren19.02.20120 likes Nu is het 19feb Bella hihihihihi maar er gebeurd niets of moeten we met elkaar iets afspreken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() fijne Zondag all ![]() |
Citeren19.02.20120 likes Wolf ![]() ![]() ![]() Betaal ik je biertje wel ![]() Fijne zondag wilde, en de rest natuurlijk ook ![]() |
Citeren19.02.20120 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.02.20120 likes Wolf jij mag dat ![]() Maar dan ga je toch wel met mij de polonaise lopen ![]() Ben wel benieuwd of die nette man al aanmeldingen heeft gehad ![]() |