Citeren14.09.20110 likes
heb de kosten bepaald op 125 per avond bella
dat is toch niet te gekhe.of wel?
dat is toch niet te gekhe.of wel?

Advertise here!! |
Citeren14.09.20110 likes heb de kosten bepaald op 125 per avond bella
dat is toch niet te gekhe.of wel? ![]()
|
Citeren14.09.20110 likes plantje zooooooooooo duur? ![]() Maar ik heb een deal met blade gesloten. ![]() Wij gaan een avondje stappen, eten, drinken, dansen, en dan weer naar huis. ![]() Blade wilde ook mee maar ik heb gezegd....
nee jij wilde niet met Bel dus nu mag je thuis blijven. ![]() Hij was om te spetteren ![]() Maar ik moet bij hem betalen, pfff de stille genieter Ik zal je nog even aanbieden bij de andere dames ![]() ![]() dames zin in een heerlijke avond, neem plantje mee .... leuk, stoer, lekker, lief en heel netjes en dat voor maar 125 euro, hij betaald die avond het eten, drinken en de taxi ![]() ![]() ![]() x bella
|
Citeren26.09.20110 likes effe kyken of ik al aanmeldingen heb
vrouwen voor al u plezier,is plantie hier kost geen drol ,ik doe het voor de lol ![]()
|
Citeren26.09.20110 likes plantje ![]() Voor mij koste het nog 125 euro en voor al die andere vreemde dames hier doe jij het voor nop ![]() Nou ja zeg. Dmes voor al jullie lol, fun en plezier, zoek niet verder maar kijk maar hier. Plantje maak de dames graag blij, En je krijg er gratis ontspanning van plantje bij ![]() haha dikke kusss plantje
|
Citeren26.09.20110 likes snik , vraag me af waar de aanmeldingen blyven?
zouden er geen vrygezelle vrouwen zyn hier? wel goede reclame voor me bella kuss |
Advertise here!! |
Citeren27.09.20110 likes plantje,
Bella wil nu met jou op date ![]() Maar wel nu gelijk, dus hupsa stap in die auto en rij naar de andere kant van Nederland ![]() Bel is wakker en bel verveeld zich. Maar plantje wil niet met Bel ![]() wacht Bel kom nu wel die kant op, kan ik nog even iemand anders daar wakker maken ![]() ![]() ![]() Kusss
|
Citeren23.10.20110 likes Hoi Bella gaat het nog,er genoeg mannen wakker probeer het eens of op een ander tijd stip hihihi je zou het zo kunnen zien er zijn meer mannen dan kerken hahaha![]() alles komt goed misschien een andere keer![]() plezierige nacht
|
Citeren23.10.20110 likes je hebt iemand nodig
stil en oprecht die als het er op aankomt voor je bidt en voor je vecht pas als je iemand hebt die met je lach en grient dan pas kun je zeggen ik heb EEN VRIEND zo mooi en zo eerlijk en oprecht
|
Citeren23.10.20110 likes mooi shir... waar heb jij dat vandaan gehaald uit je mouw/uit een boekje![]() en fijne Zondag gewenst en zoenn |
Citeren27.10.20110 likes Mooie tekst Shirley ![]() Wolf zeker meer mannen dan kerktorens ![]() Maar als er nu niemand van die mannen met Bel op date wil dan, ja wat dan ![]() Haha dan hebben die mannen lekker pech, want dan gaat Bella lekker alleen ![]() ![]() ![]() Wolf een fijne dag en tot snel, ![]() ![]()
|