Citeren12.09.20110 likes
nou ja zeg,
jullie zouden Bel moeten betalen
Maar jullie willen ook niet sam sam doen met mij?
X Bella
jullie zouden Bel moeten betalen

Maar jullie willen ook niet sam sam doen met mij?

X Bella
Advertise here!! |
Citeren12.09.20110 likes nou ja zeg,
jullie zouden Bel moeten betalen ![]() Maar jullie willen ook niet sam sam doen met mij? ![]() X Bella |
Citeren12.09.20110 likes wil altijd wel sam sam men met je Bella ![]() ![]() ![]() XXX freakie |
Citeren12.09.20110 likes sam sammen, lol hoeveel bier heb jij al van de ober gehad.
Maar ik bedoelde sam sam ![]() Wat is sam sammen eigenlijk? X Bella |
Citeren12.09.20110 likes sam sammen is een ander woord voor................?
Tja dat kunnen veel woorden zijn, Bella ![]() ![]() ![]() ![]() X freakie |
Citeren12.09.20110 likes ober,
wil je voor mij een taxi bellen meneer freak hiernaast me is nu een beetje wartaal aan het uitslaan ![]() Geef de mannen maar koffie, die kunnen niet tegen zoveel bier. Gaan ook al verkeerd trekken ![]() Willen jullie mee rijden met de taxi? X Bella |
Advertise here!! |
Citeren13.09.20110 likes Tuurlijk gaan we mee met jou in de taxi, Bella ![]() ![]() ![]() Hey koffie , zoep eens een beetie aan, we zitten te wachten, en die meter loopt wel door ![]() ![]()
|
Citeren13.09.20110 likes jongens ;we zitten niet in cafe hoor ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren13.09.20110 likes Plantje ![]() Bel was gisteren even de weg kwijt, dacht toch echt dat ik in het cafe zat ![]() Maar nu heb ik nog steeds geen prijs gehoord ![]() Ik wacht maar weer rustig af
|
Citeren14.09.20110 likes je kan bij mij betalen bella ![]()
|
Citeren14.09.20110 likes Wil je echt geld Blade?
Of mag ik bij jou in natura afrekenen ![]() X Bella |