|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Heb er genoeg van, ben me leven meer dan zat
wat ik ook doe, alles gaat fout
het is ook wat
het laat me koud
niks boeit me meer
het lukt toch niet
me hart doet zeer
en mensen maar zeggen; meid, geniet!
het leven is al zo kort!
voor mij te lang, maar niemand die dat ziet.. |
Anonymous Undefined 65739 berichten zo jong en er dan al genoeg van hebben bekijk het leven eens positief natuurlijk zitten er mindere kanten aan maar er is zo veel moois en je kan er zelf wat van maken |
Anonymous Undefined 65739 berichten LIEVERD  ja het klinkt oud bollig  maar na regen komt altijd weer ZONNESCHIJN  Dikke kussen van Joy XXXXXXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten Visser, bij mij zitten er dan wel veel mindere kanten aan het leven. Heb al zovaak geprobeerd er wat moois van te maken, maar steeds lukt het maar niet omdat er dan weer iets naar boven komt. Mensen komen ook steeds naar mij toe met hun problemen, dat vind ik op zich helemaal niet erg ofzo, maar soms word het voor mij te veel (ik trek het heel erg aan als anderen met iets zitten) en dan ga ik domme dingen doen waarvan ik achteraf weer spijt heb.
Mam, klinkt inderaad oud bollig Ik weet het wel, maar is wel beetje veel regen opeens op me dak. En tuurlijk zal het na een poos wel weer goed komen, dat weet ik wel. Maar zit al 10 jaar in het gezeik en alle problemen enzo. Ik was 5 jaar oud, toen overleed me broertje. Toen ik bijna 8 jaar was overleed ook nog eens me moeder. Me vader hertrouwde met een vrouw die ik totaal niet moest en zij mocht mij niet. Op me 12e ben ik ontvoerd (klinkt raar maarja) door me eigen vader. Ben de auto ingesleurd, deur op kinderslot, op weg naar Spanje. Daar ben ik helemaal gek geworden. Zo gek dat ik mezelf begon pijn te doen. Daarvoor ben ik in therapie geweest wat ongeveer een halfjaar liep. Toen zette mijn vader het stop omdat hij dacht dat het beter met me ging. Toen ben ik weer van voor af aan begonnen. En zo stapelde alles zich op.
Kan niet meer blijven doen dan alleen maar hopen dat het spoedig beter zal gaan worden.
Dikke kusssssss van Dees xxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten en desiree ; hen wie het lezen hopen mee .kom op |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Deeske,Joy heeft gelijk maar ook ik weet dat het leven hard kan zijn,en weet ook dat alles een keer goed komt... dikke kussss van mij  en tuurlijk hoop ik mee!!
liefs,Baaaaabs    altijd weer!! |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoop doet leven en ik hoop echt met je mee
kusssssssss en knuffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten desireee sjoeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
denk effe aan je eigen dees je redt het wel.
ergens komt het wel goed eens ooit.
kusssssssssssssssssss
paulus |
Anonymous Undefined 65739 berichten leeftijd segt niks vissser, ik ben owk pas 20 en heb al un hoop **** meegemaakt!
desiree ik snap het wle het leven kan verdomt moeilijk sijn!
ikself heb verschillende selfmoord pogingen gedaane n van de laatste heb ik het op un paar seconden na opverleeft!
dat is alweer anderhalf jaar gelden!
ik vecht al van jongs af ook net als jij voor een leuk leven! ik heb nu sinds 6 weken ongeveer un vriend en nu leer ik wat liefde is en houden van!
en leer ik dat het levn kut kan sijn maar ook fijn! dat sal het leven afwisslen en dan seg ik niet dat die periodes eerlijk worden afgewisseld, want het leven is nu eenmaal niet eerlijk!
ik denk nu maar sow: als ik nu het leven uitstap kan i kwee rhelemaal opnieuw beginnen nu heb ik temiste al heel wat jaren gehad die ik niet meer over wil doen! ik lbijf vechten voor meself en voor de mensen en dieren om wie i kgeef!
ik wil nog kinderen krijgen en daar is mijn doel nu op gevestigt!
soek een doel, ookal vind je die mischien de komende jaren nog niet geef het nooit op!
ook voor jou komt er un betere tijd!
heel veel liefs en sterkte,
kirsten |
Anonymous Undefined 65739 berichten Dankjullie wel allemaal voor jullie steun en lieve reacties.
Paul, ik denk ook wel aan me eigen hoor, maar vind andere mensen soms belangrijker als mezelf. Als ik met iets zit en anderen komen met hun probleem naar mij toe dan zet ik mijn eigen zooi aan de kant en help ik hun! Het probleem is dat er maar heel weinig mensen zijn die aan mij zien dat er iets goed fout zit. Ik doe me namelijk altijd voor als een vrolijk, lief, soms brutaal maar vooral vrolijk meisje. Veel mensen zeggen dat ik me eigen Ik moet gaan tonen en niet de persoon die ik nu ben want dat ben ik niet. Maar het feit is dat ik het moeilijk vind om over me emoties te praten, dat heb ik al sinds ik een klein meisje was. Bij mij thuis praten we nooit over gevoelens of problemen, nee, hier moet ik sterk zijn en owee als ik op den duur durf te gaan huilen want dan zwaait er wat.
Kirsten, ook ik heb vele malen zelfmoord pogingen gedaan. Ik heb mezelf zelfs een keer opgehangen in de toiletten van school toen een docent me kwam zoeken omdat ik zo lang wegbleef.
Vanochtend heb ik iemand beloofd dat ik me best zal gaan doen om mijn masker af te zetten en de dingen positiever zal gaan zien en veel mensen proberen mij daarbij te gaan helpen. Zelf wil ik ook liever me zelf zijn en niet meer doen alsof. Maar dat is makkelijker gezecht als gedaan maar ik ga zeker me best doen!
Kusssssssssssss Dees. |
|