Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

Heb er genoeg van

Advertise here!!

Citeren24.02.20090 likes
Lieve dees,

Het leven kan heel hard zijn
ik heb ook al dingen meegemaakt die ik eigenlijk mn vijanden nog niet eens wil toewensen en nog gaat het niet iedere keer goed hier.....Maar ooit houd het wel een keer op en dan is het leven weer zonniger en tis indd makkelijk gezegd dan gedaan om positiever de gaan denken enzo maar weet dat je het kan......Het komt ooit heus wel goed meid.....en je weet het he Dikke kuss en knuff van mij
Citeren24.02.20090 likes
Wilma, heel erg bedankt en ja, ik zal het onthouden meis. Ben echt blij dat ik jou heb leren kennen.

Dikke kusssssssssssssssssssssss
Citeren24.02.20090 likes
lieve dees,

weetje meid praten over gevoelens is heel moeilijk!
maar sow belangrijk maak gewoon kleine stapjes en rustig aan, opschrijven wat je hiert doet is al een heele stap en heel goed!

je kan ut meid

kuss kirsten
Citeren25.02.20090 likes
Kirsten, ik vind het inderdaad moeilijk over mijn gevoelens te praten. Ik wil niet overkomen als een zielig gevalletje, snap je? Maar soms heb ik gewoon ff een uitlaatklep nodig.

Kussssssssssssssss Dees.
Citeren25.02.20090 likes
Lieve Desiree, dat zal ook niemand denken van jou, het zijn jou gevoelens, en wat Kirsten ook schrijft, het is alleen maar heel goed van je dat je erover praat, dat kan soms enomr opluchten. Ik wens je heel erg veel sterkte, dikke kusss en knuffffff

Ook ik heb een uitlaatklep nodig, en degenen die er wat van willen denken moeten ze zelf maar weten, is hun probleem en niet de mijne Ik oordeel en veroordeel niemand, en laat iedereen in zijn of haar waarde

Advertise here!!

Citeren25.02.20090 likes
Bonn, dat is wel weer zo. Mensen moeten maar denken wat ze zelf
willen. Maar ik trek het me heel erg aan wat mensen van mij zeggen ookal laat ik dat niet vaak merken.

Kussssssssssssssssss Dees.
Citeren26.02.20090 likes
lieve dees,

Niet doen meis, die ander gaat gewoon door met leven, en jij zit ermee, heb jij alleen maar last van, maar ik kan wel begrijpen dat het heel vervelend voor je is. Probeer erover heen te stappen, en uit gewoon je gevoelens, en mensen die het niet willen lezen, lezen het maar niet.
Heel veel sterkte meis, dikke kusss en knuffffffffff
Citeren26.02.20090 likes
Lieve Bonn, ik weet het, het is niet helemaal handig nee. Maar het gebeurd gewoon. Me gevoelens uiten vind ik al helemaal moeilijk. En inderdaad; mensen die het niet willen lezen lezen het maar niet. Zo moeilijk is dat niet.

Kussssssssssssssssssss Dees.
Citeren26.02.20090 likes
inderdaad, en dat is immers ook niet jou probleem, sterkte meis, je bent een sterke meis en je kan het, blijf in jezelf geloven, dikke kuss en knuffff
En lieve dees, als je behoefte hebt om het toch van je af te schrijven maar je wilt het niet hier of op scroll dan mag je ook gewoon mailen als je dat prettig vindt. Kijk maar wat je ermee doet, maar ik ben er voor je daar waar het kan
Citeren26.02.20090 likes
Thnxx Bonn

Kussssssssssssssssssssssssssss

Adverteer hier