Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

HET GROTE IRITATIE FORUM..

Advertise here!!

Citeren11.11.20060 likes
VENLO BOOS OP BREIEND RAADSLID..............

Raadslid Marjoleen Sanders-Kreemers heeft de woede van de gemeenteraad van Venlo op haar hals gehaald door tijdens de algemene beschouwingen te gaan breien.
Burgemeester Hubert Bruls noemt het ongepast wat het raadslid heeft gedaan en zal haar vragen dit voortaan te laten.

....................DOODLEUK...................

Terwijl de politici met elkaar in debat gingen over de begroting 2007,zat Sanders-Kreemers vanaf negen uur in de ochtend tot laat in de middag doodleuk te breien aan een roze sjaal.
Er werden diverse opmerkingen over gemaakt,maar het raadslid trok zich er niets van aan.Ze vindt dat ze geconcentreerd blijft door het handwerken en wijst erop dat breien heel erg in is.
.................................................. .................................................. ........

na zo'n bericht .......kan mijn dag niet meer stuk....L.O.L...
Citeren11.11.20060 likes
hahhaah tja is ook en manier om van stress af te komen. en je word er nog voor betaald ook hahhhahaha
Citeren14.11.20060 likes
hoe gek kan iemand zijn

AMSTERDAM - Een 21-jarige man uit Amsterdam is vorige week in een manege in Doorwerth betrapt toen hij een paard misbruikte. De Amsterdammer probeerde de man die hem betrapte te wurgen.

Hij is in bewaring gesteld, zo heeft een woordvoerster van justitie in Arnhem maandag bekendgemaakt.

Een werknemer van de manege betrapte de Amsterdammer terwijl hij half ontkleed bij het paard stond. Zijn gedrag is vastgelegd op videobeelden van een camera die in de stal hing. Justitie legt de man beschadiging van een paard, poging tot doodslag en mishandeling ten laste
Citeren16.11.20060 likes
BORAT INELKAAR GESLAGEN!!!

Acteur Sacha Baron Cohen, ook wel bekend als Borat, is in New York door een voorbijganger in elkaar geslagen, nadat hij een grap had gemaakt. Dat meldt het Britse blad The Sun.

Borat liep op de man af en zei: "Ik vind jou kleren mooi! Mag ik ze alsjeblieft kopen. Ik wil graag seks met ze hebben!” De man voelde zich zwaar beledigt en had niet door dat het om een geintje ging. Hij haalde uit en sloeg de acteur recht in zijn gezicht.

Collega-acteur
De komiek schreeuwde om hulp, maar incasseerde klap na klap. Hij werd te hulp geschoten door zijn collega-acteur Hugh Laurie die met hem op weg was naar een bar.
Laurie duwde de man van Borat af.
“Sacha kon het niet laten om weer in de rol van Borat te kruipen. Hiervoor koos hij echter de verkeerde persoon uit. De voorbijganger dacht waarschijnlijk dat hij werd aangevallen door een labiel persoon", vertelt een vriend van de acteur. Borat hield geen verwondingen aan het incident over.

(Moraal van dit verhaal...neem je werk niet mee naar huis)
Citeren17.11.20060 likes
...ONTSNAPTE T.B.S'er BLIJKT WEL DEGELIJK LEVENSGEVAARLIJK...

leren die KL***ZAKKEN HET NOU NOOIT....

Advertise here!!

Citeren17.11.20060 likes
ze hebben niet voor niks tbs over het algemeen
Citeren22.11.20060 likes
het irritante is dat mensen je irriteren....
Citeren22.11.20060 likes
...het irrtantste??
effe kijken..nou hoeft niet weet het al...
het irritantste is...als er gasten binnen komen die denken dat kletsen.com een open vis markt is...
dat ze op zoek zijn naar iets oke...
maar leer de mensen effe goed kennen en op een normale manier...
we zijn zijn etalage poppe waar je uit kiezen kunt
..so das mijn grote irritatie...
..greetzz..kisses...**mariska**

have fun..and love for youre life..
Citeren29.11.20060 likes
...........WERELD FRANS BAUER STORTTE IN............

Frans Bauer heeft zijn fans zwaar geemotioneerd gevraagd begrip op te brengen voor het afzeggen van de vijftien concerten in Ahoy.Bauer moet worden geopereerd aan een poliep op zijn stembanden.De populaire zanger is twee maanden uit de roulatie.
Een huilende Bauer zei te hopen dat de fans ook naar de concerten komen als hij weer is hersteld.Je wilde het eerst niet geloven toen de arts het vertelde,maar de foto's liegen niet.Je wereld stort in,zegt Bauer
De komende dagen wacht ik op een oproep voor de operatie.Het is een teleurstelling.Ik hoop dat het allemaal goed komt.
Om de teleurgestelde liefhebbers te woord te kunnen staan,hield Bauers fanclub gisteren een telefonisch spreekuur.Het uitstel vinden de meeste fans niet het ergst.Een mevrouw zat snikkend aan de telefoon.De gezondheid van Frans vond ze het belangrijkste...............

WAAR GAAT DIT IN GODSNAAM OVER?
Zijn wereld stort in.................10min.onder het mes en hij is er vanaf.
Maar wel vragen of zijn fans nog naar hem komen.(het geld moet natuurlijk binnen blijven komen)

MIJNHEER BAUER.
Mijn buurjongen van 16 jaar jong,wil zo zijn wereld voor uw ingestorte wereld ruilen..........Zijn arts vertelde hem 14 dagen geleden dat hij kanker heeft.

MIJNHEER BAUER....DAN STORT JE WERELD IN.......
Citeren30.11.20060 likes
ja zuur peetje is een grote fan van frans maar heeft zich ook best geergerd en vond de tranen van frans ook een beetje overdreven en dat om een poliepje, pffffffff peetje mag dinsdag huilen als mark peets zoon weg gaat voor een half jaar

knufff ron en peetje

Adverteer hier