Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Suggesties/opmerkingen

Flooden

1

Advertise here!!

Citeren26.01.20090 likes
Hoihoi,

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben wordt er door de moderators strenger opgetreden tegen mensen die de scroll flooden met berichten/"woorden". Een voorbeeld hiervan is het "kussen" waarbij het woord kus 3 regels inbeslag neemt. Dit is zeer storend en voor mensen die geen groot chatscherm hebben betekend dit, wanneer een paar mensen dit doen, het scherm gelijk volstaat en zij hierdoor het gesprek moeilijk kunnen volgen.

Moderators hebben de opdracht gekregen hiervoor te waarschuwen en zoals jullie weten betekend 3 waarschuwingen een kick en 3 kicks een ban. Indien je het hier niet mee eens bent, heeft het geen zin om hierover met de moderator in discussie te gaan want dat kan je ook een kick/ban opleveren!

Niets mis met kussen maar 3 regels is gewoon belachelijk en toont geen respect voor je mede chatters!

Groeten en we Kletsen.com,

Denre
Citeren26.01.20090 likes
Citeren26.01.20090 likes
Lieve Denre,

Jammer maar ik begrijp het wel, en 3 regels is inderdaad wel een beetje veel................bij deze een hele dikke kussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ............oeps solly schoot een beetje door om het af te leren, sorry
Citeren27.01.20090 likes
Citeren27.01.20090 likes

Advertise here!!

Citeren27.01.20090 likes
Citeren27.01.20090 likes
volgens mij is het een domme regel .. maarja is mijn mening
Citeren27.01.20090 likes
twinky en je bent vrij om te zeggen wat je denkt, dikke kuss en knufff
Citeren27.01.20090 likes
o_-
Citeren27.01.20090 likes
okee even toch een reactie op dat flooden lange kussen mogen niet begrijp ik wel een beetje maar wat ik niet begrijp is dat styler dan wel zoveel nummertjes mag hebben achter zijn naam is dan toch ook hinderlijk voor gasten hoor dat hij nu aan zijn zesde regel gaat beginnen... waarom word hier niks aangedaan hij heeft verschillende tips gekregen en zover ik weet word er niks aan gedaan

hoop dat dit ook opgelost weet ook is hatelijk als iemand dit aan de hand heeft maar dit duurt nu wel al weken
o_-

1

Adverteer hier