|
|
|
Administrator 550 berichten Hoihoi,
De nummers achter je naam komen wanneer je internet verbinding tijdelijk wordt verbroken. Dit is niet iets dat opzettelijk gebeurd en kun je niet aanmerken als flooden. Moderators kunnen aan iemand die vele nummers achter de naam heeft staan vragen om even opnieuw in te loggen om zo die nummers te laten verwijderen.
Wanneer er niet op een verzoek van de moderator wordt gereageerd of wanneer dit wordt gewijgerd kan de moderator besluiten je een kick/ban te geven, iets dat al enkele keren is gebeurd.
Groeten en we Kletsen.com,
Denre |
Anonymous Undefined 65739 berichten als we er eerlijk over zijn is de nummer achter je naam hinderlijker als dat kussen |
in geval van styler niet die heeft gewoon een naam met heel veel cijfers gemaakt tis niet zo dat ie steeds disconectect is( of hoe je dat ook schrijft) |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hmm ergens heeft Denre gelijk als je een klein scherm hebt is dat irritant. Maar dat daar een kick c.q. een ban op moet staan lijkt me wel erg ver gaan. Deze regel is denk ik meer een verwijzing naar bepaalde bersonen die het zeer vaak doen, zal geen namen noemen gna gna  , die bij binnenkomst van bekenden altijd veel kussen en dan ook die vele sss-en doen
|
klapschaats Undefined 49 berichten beetje jammer dat iemand met een jaarban (was het dat niet?) de chat hier komt vertellen hoe het wel moet terwijl die zelf in de fout gegaan is.en wees een vent en zeg gewoon dat onder andere butter, joy dit doen ( sorry dames, maar dit moest ff heb zelf geen problemen met wat jullie doen hoor). |
|
ik geef toe dat ik het deed en ja ik vond het fijn omdat het soms leukere reacties uitlokte en zo de scroll aan het rollen bleef... maar door een tip van denre heb ik het ingezien maar daar er geen klachten op scroll kwam heb ik wel geminderd maar deed het nog soms en ja was er een klacht scroll deed ik minder ben nog menselijk hoor....
ik kom hier graag omdat het hier leuk is en omdat je hier plezier, leed en verdriet kan delen en heb je een slechte dag ben je hier weer snel boven op... maar vind wel dat de chat heel veranderd is ten opzichte van vroeger vroeger was het wel gezelliger hoe of wat kan ik niet zo uitleggen maar diegene die hier langer zitten begrijpen mij wel...
hoop dat het nog gezellig blijft en dat je hier nog wat kan uitleven want daar gaat het mij om... om een leuke manier stoom aflaten... o_- |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoe kan je dan groot scherm krijgen dan eigenlijk (waarbij de reclame dus ook verdwijnt, iets wat niet erg is omdat dat toch troep is en hinderlijk met chatten)? |
als viplid heb je een groot scherm |
Anonymous Undefined 65739 berichten Thuru  Door Viplidmaatschap te doen, zou zegen stuur een mail naar [email=webmaster@kletsen.com]webmaster@kletsen.com [/email] of [email=info@kletsen.com]info@kletsen.com[/email]
Gr wonder
we kletsen.com |
Anonymous Undefined 65739 berichten vip worden thuru voor 18.50 per jaar ben je dat en heb je grootscherm |
|