Citeren10.08.20060 likes
kon die vrouw dan niet even meehelpen zoeken, of wilde ze niet achter je aan komen lo... onee, ja nu zie ik het probleem ook 

Advertise here!! |
Citeren10.08.20060 likes kon die vrouw dan niet even meehelpen zoeken, of wilde ze niet achter je aan komen lo... onee, ja nu zie ik het probleem ook ![]() ![]() |
Citeren10.08.20060 likes timmie ![]() |
Citeren10.08.20060 likes de verhalen komen los.
wordt het weer gezellig hier ![]() ![]() |
Citeren10.08.20060 likes we zitten toch nog wel steeds in t goede forum he zuur? ![]() |
Citeren10.08.20060 likes met jou weet ik het nooit.
je ben net een wervelstorm,je raast overal doorheen. maar maakt niet uit .als we maar lol hebben..... ![]() |
Advertise here!! |
Citeren10.08.20060 likes hahahahahhaah ja.... helemaal waar.... ![]() ![]() heee. wil wel een lintje hoor als ere-lid ![]() ![]() |
Citeren10.08.20060 likes ik ga eten.............als ik terug kom,wil ik verhalen zien....
volgens mij zijn er ook die hier stiekem zitten te lezen,maar niet reageren. ![]() ![]() |
Citeren10.08.20060 likes die zijn er altijd zuur ![]() |
Citeren10.08.20060 likes ok alledrie de verhalen zijn topperjes, bij de eerste heb ik echt in een deuk gelegen ![]() kus kip |
Citeren10.08.20060 likes oke zuur je wilt blunders hier nog 1 van mij..........gingen met ex zwager en schoonzus naar cran canaria daar aangekomen wou en moest petra slippers met hoge houten hakken he nou moesten met zn vieren een hoge trap op jaja peetje op haar nieuwe slippers maar swikte toch weg op die mooie slippers loopt schoonzus net voor mij tjee peetje glijd weg doet ik gryp schoonzus bij haar rok doe dus wat losjes zat, staat schoonzus midden op de trap met heel veel toeristen in haar onder string had ik tydens mijn slippertje haar rok naar beneden getrokken ![]() |