Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

..............FUN.............

18

Advertise here!!

Citeren16.09.20060 likes
Een aantal mannen kleden zich om in de kleedkamer van de golfclub als een mobiele telefoon over gaat. Eén van de mannen pakt de telefoon op en begint het gesprek, iedereen in de kleedkamer luistert natuurlijk mee.

Man: "Hallo"
Vrouw: "Schat, ik ben het. Ben je op de club?"
Man: "Ja."
Vrouw: "Ik ben aan het winkelen en ik heb een onwijs mooi leren jasje gezien. Het kost maar 1000 euro. Mag ik het kopen?"
Man: "Natuurlijk, als je het mooi vindt moet je het kopen."
Vrouw: "Ik ben ook nog even langs de Mercedes garage gegaan. Ik heb de nieuwe modellen gezien. Er was er eentje zo mooi."
Man: "Hoeveel kost ie?"
Vrouw: "80.000 euro"
Man: "OK, maar voor die prijs wil ik wel alle accessoires erbij krijgen."
Vrouw: "Geweldig! Oh, ja nog een ding... Het huis dat we vorig jaar zo graag wilden kopen, staat weer te koop. Ze vragen 950.000 euro."
Man: "Nou, breng maar een bod uit. Bied maar 900,000 euro."
Vrouw: "OK. Ik zie je later vanavond. Ik hou van je!"
Man: "Doei, ik hou ook van jou."

En de man hangt op. Terwijl de andere mannen in de kleedkamer hem vol verbazing aankijken vraagt de man:
"Weet iemand van wie dit mobieltje is?"
Citeren16.09.20060 likes
ik ben r even voor gaan zitten tim
Citeren17.09.20060 likes
ja lange teksten ... ik begrijp het, maar ja ik ben net die 2 jaar voorbij dat alles verwerkt is he, vandaar lange teksten
Citeren19.09.20060 likes
hahahahahaha bij jou zou t toch drie jaar duren skattie???

Pffff neem nou toch gewoon elke dag je pilletjes....
Citeren19.09.20060 likes
nou ik had uit onbetrouwbare bron gehoord dat het 2 jaar zou duren dus ja, wat moet ik nou??

Advertise here!!

Citeren20.09.20060 likes
Om de fun erin te houden.ff een mop.

Jantje gaat zitten in de klas en de juf vraagt aan Jantje wat hij dit weekend heeft gedaan.Jantje antwoordt:Ik ben naar de hoeren geweest...WAT? zegt de juf,wat brutaal,ga maar gauw naar huis.je hebt straf...Even later komt Jantje thuis en zijn moeder vraagt waarom hij al zo vroeg thuis is. De juf vroeg wat ik gedaan had dit weekend en toen zei ik dat ik naar de hoeren ben geweest,antwoordt Jantje.Zijn moeder is gelijk helemaal over de rooie.Jantje naar boven! Je mag pas weer beneden komen als je zegt dat je dat nooit meer zal doen....Na een tijdje komt Jantje weer naar beneden en zegt:MAMA,ik zal nooit meer papa's jas bij de hoeren gaan halen.
Citeren20.09.20060 likes
Citeren31.10.20060 likes
Een vrouw woont vlakbij een tramspoor.Vorige week heeft ze een kast gekocht.
Na veel proberen is ze erin geslaagd om de kast in elkaar te zetten.
Maar telkens als er een tram passeert valt de kast uiteen.
Daarom vraagt ze aan een medewerker van de winkel om eens te komen kijken naar de kast.
Na enkele dagen komt er iemand kijken naar de kast en ook hij probeert om ze in elkaar te zetten.
Maar bij de eerstvolgende tram ligt de kast opnieuw uiteen.
Hij stelt voor om in de kast te wachten tot er weer een tram passeert en te kijken wat er dan gebeurt.
Terwijl hij in de kast zit te wachten,komt de man van de vrouw thuis.
De vrouw weet dat haar man enorm jaloers is,en vraagt aan de medewerker om in de kast te blijven.
Haar man komt binnen,en wil vlug een ander overhemd aantrekken.
Terwijl hij de kast opendoet ziet hij natuurlijk de medewerker zitten.
Waarop deze paniekerig roept:Het is niet wat je denkt,ik zit op de tram te wachten..

18

Adverteer hier